اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سردار نوعی‌اقدم:

آمریکا تنها به نابودی ایران راضی است / مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای برای ایجاد فشار علیه ایران است

سردار دوران دفاع مقدس و جانباز جنگ تحمیلی گفت: آمریکا تنها به نابودی ملت ایران و حذف نظام جمهوری اسلامی ایران از روی نقشه جهان راضی است و به غیر آن فکر نمی‌کند.

آمریکا تنها به نابودی ایران راضی است / مذاکرات هسته‌ای بهانه‌ای برای ایجاد فشار علیه ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، سردار رحیم نوعی‌اقدم ظهر امروز در گفتمان مرگ بر آمریکا در جمع طلاب و روحانیون اردبیل اظهار داشت: با شکل‌گیری نهضت آرمانی و ارزشی انقلاب اسلامی تمام برنامه‌های آمریکا و ایادی استکبار در این کشور نقش بر آب شد و آنها از روی عصبانیت بیش از هشت سال است که انقلاب اسلامی را مورد تاخت و تاز سنگین‌ترین هجمه‌های تاریخی خود قرار داده‌اند.

وی با بیان اینکه آمریکا به غیر از مرگ ما به هیچ چیز راضی نیست، خاطرنشان کرد: آنها فکر می‌کنند که ملت ایران از تحریم‌های اقتصادی و تهدیدهای 34 سال خسته شده و به نقطه تسلیم رسیده‌اند در حالی که باب مذاکرات اخیر تنها برای نشان دادن حسن نیت جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف بوده و به هیچ‌وجه نشانی از استیصال ملت ما ندارد.

جانباز جنگ تحمیلی یادآور شد: ما به آمریکا و سران استکبار اعتماد نداریم و معتقدیم اگر قرار است مذاکره‌ای صورت گیرد باید حسن نیت طرف مقابل را مشاهده کنیم تا در این مسیر با امیدواری بیشتر حرکت توفنده‌ای را انجام دهیم.

نوعی‌اقدم گفت: آمریکا و غرب به هیچ‌وجه به غنی‌سازی در ایران راضی نبوده و متقاعد نیستند و با حیله‌های فریبنده سعی می‌کنند از شیوه‌های مختلف به عنوان ابزار فشار در عرصه تحریم استفاده کنند و با تکرار این جمله که گزینه حمله نظامی روی میز است درصدد ترساندن ما هستند اما نمی‌دانند که رمز و رموز انقلاب مقاومت است.

وی با تسلیت به مناسبت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و یاران وفادارش به تشریح روابط ایران اسلامی با آمریکای جنایتکار پرداخت و تصریح کرد: آمریکا از ایران اسلامی مأیوس است و برای همین بیشتر به ایران هجوم می‌آورد و می‌خواهد ما رژیم آنها را قبول کنیم اما ما با تاسی از حضرت سید‌الشهدا انقلاب کرده و اعلام کردیم که ارباب ما فقط «رب» ما است نه آمریکا.

این پیشکسوت دوران دفاع مقدس یادآور شد: آمریکا و استکبار فقط از دو چیز در ایران می‌ترسند و در دوران هشت سال دفاع مقدس نیز گفتند که ما فقط با دو شرط آتش بس را اعلام می‌کنیم ولایت فقیه نباشد و انحلال سپاه و بسیج صورت بگیرد.

نوعی‌اقدم افزود:‌ آنها همیشه تلاش می‌کنند که این دو رکن اساسی را مورد حمله قرار دهند و در قضیه فتنه سال 88 نیز هدفشان حذف و یا ضعیف یا عوض کردن ولایت فقیه بود.

وی ادامه داد: آنها می‌خواستند حاکمیت دو‌گانه ایجاد کنند اما ما به آمریکا اعلام می‌کنیم که تا جان در بدن داریم مرگ بر آمریکا خواهیم گفت.

جانباز دوران دفاع مقدس همچنین به مذاکرات ایران با 1+5 اشاره کرده و ابراز داشت: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری باید هیئت مذاکره ‌کننده ما نرمش قهرمانانه از خودشان نشان دهند و فریب خنده دشمن را نخورند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در مدرسه علمیه حضرت ولی عصر گرمی نیز به مناسبت 13 آبان و ماه محرم گفتمانی برگزار شد.

در این مراسم رئیس اداره اوقاف و امور خیریه گرمی در سخنانی گفت: طلبه باید در هر زمان قدرت تاثیرگذاری‌اش فراتر از قدرت تاثیرپذیری او باشد و توان جذب افراد به صلاح را داشته باشد.

حجت‌الاسلام فاتحی با یادآوری درس‌های عاشورا، علت تنها ماندن امام حسین (ع) در میدان کربلا را جهالتی دانست که قلب‌های مردم آن زمان را از درک عظمت وجودی اهل بیت (ع) بازداشته بود.

وی گفت: اکنون در دوران غیبت و انتظار با اوضاعی مشابه روبرو هستیم چرا که اگر امام زمان (عج) در جامعه حضور هم داشته باشد اما کشش از جانب مردم زمانه وجود نداشته باشد همان مظلومیت و غربت امام حسین (ع) تکرار می‌شود.

انتهای پیام/62007/ی40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول