اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت سهامی کرم ابریشم ایران:

واردات ابریشم هدفمند انجام شود

مدیرعامل شرکت سهامی کرم ابریشم ایران بر جایگاه واقعی صنعت نوغانداری در کشور تاکید کرد و افزود: واردات ابریشم باید به صورت هدفمند و قانونمند انجام شود.

واردات ابریشم هدفمند انجام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، فرزام پوررمضان ظهر امروز در نشست مشترک استان‌های گیلان، خراسان رضوی و گلستان با اشاره به توفیق‌های نوغانداری کشور در دو سال گذشته اظهار کرد: شرکت سهامی کرم ابریشم ایران متولی صنعت نوغان کشور است.

وی به آموزش نوغانداری و صنایع جانبی توسط سازمان فنی حرفه‌ای از سال گذشته در کشور اشاره کرد و افزود: ارتقای دانش کشاورزان در تولید پیله ابریشم تاثیرگذار است.

پوررمضان با تاکید بر کمک گمرکات و اداره کل استاندارد در ارتقای صنعت نوغان کشور، خاطرنشان کرد: در بخش گمرکات کم‌اظهاری در پیله و ابریشم صورت می‌گیرد و انتظار داریم گمرک ایران این امر را پیگیری کند.

مدیرعامل شرکت سهامی کرم ابریشم ایران پدیده کم‌اظهاری را بسیار نامناسب خواند و بیان کرد: کم‌اظهاری واردات گریبانگر صنعت نوغان کشور شده است.

وی خواستار اعمال استاندارد اجباری در صنعت پیله و ابریشم کشور شد و گفت: استاندارد اجباری در تولید با کیفیت ابریشم بسیار مهم است.

پوررمضان واردات ابریشم به صورت تخصصی در گمرکات را حائز اهمیت عنوان کرد و یادآور شد: یک گمرک به صورت تخصصی برای واردات محصولات ابریشمی مشخص شده و این امر موفقیت‌آمیز بوده است.

مدیرعامل شرکت سهامی کرم ابریشم ایران با بیان اینکه گمرک تخصصی به معنای جلوگیری از واردات نیست، اظهار کرد: گمرک تخصصی از ایجاد مشکل در واردات ابریشم جلوگیری می‌کند.

وی در ادامه از حذف قاچاق ابریشم در کشور خبر داد و افزود: ابریشم مورد نیاز از گمرکات مختلف وارد کشور می‌شود.

پوررمضان خواستار واردات ابریشم به صورت هدفمند و قانونمند به کشور شد و تصریح کرد: صنعت نوغانداری باید به جایگاه خود برگردد.

انتهای پیام/84001/ر30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول