اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان ویژه مراغه خبر داد

اختصاص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌های مراغه

معاون استاندار و فرماندار شهرستان ویژه مراغه گفت: نیمه نخست امسال با اختصاص 15 میلیارد ریال بیمارستان‌های مراغه به تجهیزات روز جراحی، درمان و مداوای بیماران مجهز شده است.

اختصاص 15 میلیارد ریال برای تجهیز بیمارستان‌های مراغه

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، منصور صادقی‌اصل صبح امروز در جلسه کارگروه بهداشت و درمان و سلامت مراغه اظهار کرد: با اعتبار اختصاص یافته اتاق‌های عمل، بخش‌های icu ،ccu و قلب بیمارستان‌های مراغه به تجهیزات و امکانات روز درمانی و جراحی مجهز شده‌اند.

وی همچنین از نصب و راه‌اندازی دومین دستگاه بی‌خطرسازی زباله‌های بیمارستانی در مراغه خبر داد و افزود: این دستگاه پس از تبریز در بیمارستان شهید بهشتی مراغه نصب و راه‌اندازی شده است.

فرماندار شهرستان ویژه مراغه اعتبار کل دانشکده علوم پزشکی این شهر را در سال‌جاری 112 میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: این اعتبار در طول سال صرف طرح‌های درمانی، بهداشتی، بیمارستان‌ها و جاری دانشکده علوم پزشکی می‌شود.

وی افزود: با ارتقای شبکه بهداشت و درمان مراغه به دانشکده علوم پزشکی به زودی طرح تامین داروهای بیماران خاص بدون مراجعه به مرکز استان در این شهرستان اجرا می‌شود.

صادقی‌اصل از راه‌اندازی مرکز مشاوره ازدواج در مراغه خبر داد و افزود: این مرکز از ابتدای سال به خانواده‌ها و زوج‌های جوان خدمات مشاوره‌ای ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/60001/ع30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول