اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد گلستان:

1000 خانواده زندانی گلستان تحت حمایت‎ کمیته امداد هستند

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان گلستان گفت: در 6 ماه نخست امسال بیش از یک‎هزار خانواده زندانی از حمایت‌های این نهاد بهره‎مند شدند.

1000 خانواده زندانی گلستان تحت حمایت‎ کمیته امداد هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی و اطلاع‎رسانی دادگستری کل استان گلستان، عباس حاجی‎اکبری در دیدار با رئیس کل دادگستری گلستان با تشریح عملکرد 6 ماهه این نهاد در این دیدار با بیان اینکه بیشترین خانوارهای زیرپوشش این نهاد را خانوارهای فاقد سرپرست تشکیل می‎دهند، اظهار داشت: گلستان حدود 8 هزار یتیم دارد که بیشتر آنها، حامی دارند.

وی تصریح کرد: کمک به خودکفایی، پرداخت تسهیلات خوداشتغالی و حمایت‎های مشاوره‎ای و حقوقی از دیگر فعالیت‎های این نهاد در استان است.

رئیس کل دادگستری گلستان نیز در این دیدار با بیان اینکه هدف این دو نهاد ماهیتاً شبیه هم است‌، گفت: بسترسازی برای تحقق عدالت اجتماعی و تلاش برای احقاق حقوق عامه، فصل مشترک این دو نهاد است.

احمد فاضلیان با بیان اینکه فقر می‎تواند بسترساز وقوع برخی جرایم در جامعه باشد‌،‌ افزود: کمیته امداد با حمایت‎های مادی و معنوی و تامین نیازهای حداقلی اقشار آسیب‎پذیر، با از بین بردن بسترهای وقوع برخی جرایم، ورود پرونده به دستگاه قضایی را نیز کاهش می‎دهد.

وی با قدردانی از تلاش‎های کارکنان کمیته امداد امام خمینی گفت: کار در این نهاد مقدس و خدمت به اقشار محروم جامعه، باقیات و صالحات است.

فاضلیان افزود: این نهاد با تامین حداقلی نیازهای افراد، در مسیر توزیع عادلانه ثروت در جامعه که پیش‌نیاز تحقق عدالت اجتماعی و از اهداف عالیه انقلاب اسلامی است گام بر می‎دارد.

انتهای پیام/2307/ر/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول