اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک پژوهشگر نمایش:

اجرای عموم موجب بالندگی نوآموزان تئاتر می‌شود

یک پژوهشگر نمایش گفت: هنرمندان تئاتر باید تئاتر را در اجرای عموم ببینند تا جشنواره و اجرای عموم موجب بالندگی نوآموزان تئاتر شود.

اجرای عموم موجب بالندگی نوآموزان تئاتر می‌شود

 به گزارش خبرگزاری فارس از دشتی، فرید میرشکار ظهر امروز در نشست فعالان تئاتر خورموج، گفت: هنرمندان تئاتر شهرستان‌ها تمام دغدغه‌هایشان رسیدن به جشنواره‌های استانی است و حتی اهداف بلندتر هم ندارند که بتوانند در سطح ملی و بین‌المللی خود را نشان دهند.

این پژوهشگر نمایش افزود: هنرمندان تئاتر باید تئاتر را در اجرای عموم ببینند تا جشنواره و اجرای عموم موجب بالندگی نوآموزان تئاتر شود.

وی اضافه کرد: کارگاه تئاتر و استمرار آن بسیار مفید خواهد بود و امروز شاهد استعدادهای خوبی در عرصه نمایش در خورموج بودم که با رفع ایرادها می‌توانند به جایگاه خوبی دست یابند.

مسئول فرهنگسرای شهید شهریاری خورموج نیز گفت: از حضور استاد میرشکار در این نشست کارگاهی تشکر می‌کنم، چراکه ایشان همواره حامی هنرمندان نمایش خورموج بوده‌اند.

حمید زارعی افزود: بروز استعدادهای درخشان در این کارگاه مرا به ادامه آن امیدوار کرد.

در پایان از اعضای نمایش خانه سرهنگ به کارگردانی ابراهیم شاکری مطلق که به جشنواره منطقه‌ای تئاتر سوره نیز راه یافته بود و نمایش شیرعلی به کارگردانی مهرزاد آلبویه تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/66001/ذ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول