اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خبر داد

استقرار اکیپ‌‎های ثابت در محورهای برف‌گیر مازندران

سرپرست مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران از استقرار اکیپ‌‎های ثابت در محورهای برف‌گیر در این استان خبر داد.

استقرار اکیپ‌‎های ثابت در محورهای برف‌گیر مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران،‌ نشست مشترک مسئولان اداره‌کل راه و شهرسازی مازندران با فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه به‌ منظور تعامل و برنامه‌ریزی برای اجرای عملیات راهداری زمستانی در محل این اداره‌کل برگزار شد.

سرپرست مدیریت راهداری راه و شهرسازی مازندران در این نشست با قدردانی از حضور پررنگ و همیشگی مأموران جان بر کف پلیس ‌راه و نیروهای امدادی هلال احمر و اورژانس در سطح محورهای مواصلاتی، هدف از این نشست را آشنایی هرچه بیشتر با مسائل کاری و مشکلات راهداران در محورها عنوان کرد.

لطف‌الله عباسی از نگاه ویژه این اداره‌کل به محورهای برف‌گیر و حساس استان مازندران از جمله محور کندوان، هراز، سوادکوه و ساری - کیاسر در فصل سرما اشاره کرد و ادامه داد: ذخیره‌سازی نمک، تجهیز ماشین‌آلات راهداری، استقرار اکیپ‌‎های ثابت با نیروهایی مجرب و باتجربه و مجهز کردن راهدارخانه‌ها  از جمله برنامه‌های اصلی این اداره‌کل برای عملیات راهداری زمستانی در سال‌جاری است.

عباسی با اشاره به حضور به‌ موقع راهدار و پلیس‌راه در مواقع حساس در محورهای استان مازندران، خاطرنشان کرد: ما باید با حضور به‌موقع و به جا خود، از بروز حوادث ناگوار در محورهای استان جلوگیری کنیم.

فرمانده پلیس‌راه مازندران نیز گفت: تعامل و همدلی تمام دستگاه‌ها به‌ویژه راه و شهرسازی و پلیس‌راه می‌تواند عامل مهمی برای برقراری ترددی ایمن و روان در شرایط حساس زمستان باشد.

جعفر محمدنژاد، ایمن‌سازی محورها را با نصب انواع علائم و خط کشی ضروری برشمرد و افزود: پیشگیری همیشه عامل مهمی در کاهش حوادث و اتفاقات غیرمترقبه بوده، از این رو می‌توان با تعامل و یک برنامه‌ریزی دقیق محورهای پرترافیک استان را ایمن و آرام کرد.

به گزارش فارس، در این نشست روسای ادارات تابعه و فرماندهان پاسگاه‌های پلیس‌راه استان مشکلات و نظریات خود را برای آمادگی هرچه بیشتر عملیات راهداری زمستانی مطرح کردند.

انتهای پیام/2296/ذ/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول