اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون کمیته امداد استان زنجان خبر داد

کمک 388 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی استان زنجان از کمک 388 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی طی مهر ماه امسال خبر داد.

کمک 388 میلیون ریالی حامیان به ایتام زنجانی

رضا حسنلو امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: کمیته امداد استان زنجان در راستای عمل به سنت‌های حسنه در بحث حمایت از ایتام اقدام به اجرای طرح اکرام ایتام می‌کند.

وی با اشاره به نحوه اجرایی شدن طرح اکرام ایتام افزود: در قالب این طرح حامیان کفالت یک یا چند یتیم را قبول می‌کنند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان با بیان اینکه مشارکت در طرح اکرام ایتام از طریق مراجعه به سایت اینترنتی کمیته امداد دفاتر این نهاد در سطح استان و یا خانه انفاق امکانپذیر است، اظهار داشت: طی مهر ماه امسال حامیان با مراجعه به خانه انفاق 388 میلیون و 127 هزار ریال به ایتام کمیته امداد استان زنجان کمک کرده‌اند.

این مسئول همچنین به جذب 20 حامی در قالب طرح اکرام ایتام طی مهر ماه اشاره داشت و گفت: این تعداد حامی کفالت 23 یتیم را متقبل شده‌اند.

حسنلو در ادامه به اجرای طرح محسنین اشاره داشت و گفت: در این طرح حامیان کفالت فرزندان خانواده‌های زیر پوشش کمیته امداد را که توانایی اداره زندگی خود را ندارند (بیمار و یا نیازمند) قبول می کنند.

وی با بیان اینکه طی مهر ماه امسال یک حامی در قالب طرح محسنین جذب و دو فرزند واگذار شده است، اذعان داشت: مبلغ کمک‌های حامیان در قالب طرح محسنین طی مهر ماه امسال و از محل خانه انفاق زنجان 14 میلیون و 400 هزار ریال برآورد شده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان زنجان در ادامه به سایر مبالغ کمک‌های جمع‌آوری شده در خانه انفاق زنجان اشاره داشت و گفت: طی مهر ماه امسال 4 میلیون و 980 هزار ریال کفاره در خانه انفاق زنجان جمع‌آوری شده است.

این مسئول همچنین مبلغ صدقات جمع‌آوری شده را 4 میلیون و 512 هزار ریال اعلام کرد و افزود: همچنین طی این مدت 400 هزار ریال در قالب طرح آزادسازی زندانیان کمک جمع‌آوری شده است.

وی مبلغ فطریه عام جمع‌آوری شده در خانه انفاق را طی مهر ماه 2 میلیون و 635 هزار ریال عنوان کرد و اذعان داشت: میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح کوثر طی مدت مذکور 5 میلیون و 500 هزار ریال برآورد شده است.

این مسئول همچنین مبلغ کمک‌های جمع‌آوری شده در قالب طرح شفا را طی مهر ماه 12 میلیون و 39 هزار ریال اعلام کرد و گفت: تعداد حامیان جذب شده در قالب طرح شفا طی این مدت سه نفر است.

انتهای پیام/73005/ر40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول