اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‎های گلستان:

آثار شهید مطهری مسیر آرمان‎خواهی دانشجویان را کوتاه می‎کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان گلستان گفت: آثار شهید بزرگوار علامه مطهری می‎تواند مسیر آرمان‎خواهی دانشجویان را کوتاه کند.

آثار شهید مطهری مسیر آرمان‎خواهی دانشجویان را کوتاه می‎کند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی گرگان، حجت‎الاسلام حسنعلی مازندرانی در نشست هم‎اندیشی و ارتقای سطح فرهنگی و دینی دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی گرگان با اشاره به احادیث و روایات اسلامی در خصوص اهمیت و حفظ تقوا در جوانی اظهار داشت: حضور و نقش دانشجویانی که عمل به احکام الهی و حضور فعال در عرصه‎های فرهنگی را در کنار تحصیل علم دغدغه خود می‎دانند همواره نقطه قوت دانشگاه‎ها است.

وی تصریح کرد: قدردانی از خانواده شما به لحاظ تربیت فرزندانی با فرهنگ دینی کوچک‎ترین وظیفه مسئولان دانشگاه است.

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‎های استان گلستان با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب سه وظیفه تحصیل، تهذیب و ورزش را در خصوص دانشجویان فصل‎الخطاب همه دانشجویان دانست و گفت: آرمان‎خواهی در انجام به این وظایف باید مورد نظر قرار گرفته و در این مسیر آثار شهید بزرگوار علامه مطهری می‎تواند مسیر آرمان‎خواهی دانشجویان را کوتاه کند.

مازندرانی با اشاره به آمادگی بخش عظیمی از دانشجویان به حضور در برنامه‎های فرهنگی، مذهبی خطاب به مسئولان فرهنگی دانشگاه اظهار داشت: برنامه‎ریزی، حمایت و فعال ساختن دانشجویان در برنامه‎های آموزشی فرهنگی در قالب جلسات پرسش و پاسخ، حلقه‎های صالحین و حلقه‎های معرفت‎شناسی در دانشگاه با حمایت بیشتر می‎تواند دانشجویان را در مسیر آرمان‎خواهی بیمه کند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی گرگان نیز در این جلسه گفت: همه امکانات و برنامه‎های دانشگاه همواره در خدمت دانشجویان بوده و در این میان دانشجویان فعال در امور فرهنگی و مذهبی نقش عمده و به‌سزایی دارند.

حسین عجم‎نوروزی افزود: محیط دانشگاه همواره تحت تاثیر حضور دانشجویانی است که در انجام فرائض دینی پیشقدم هستند و با ارائه برنامه‎های مناسب فرهنگی می‎توان از همراهی سایر دانشجویان در ارتقای سطح فرهنگ عمومی دانشگاه برای پیشبرد برنامه‎های دینی بهره برد.

در ادامه دانشجویان نیز به ارائه نقطه نظرات خود در خصوص برنامه‎های فرهنگی دانشگاه پرداختند و خواستار حمایت بیشتر دانشگاه از تقویت برنامه‎ها و فعالیت‎های فرهنگی شدند.

انتهای پیام/2307/غ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول