اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی:

دانشجویان اردبیل اجازه نفوذ فتنه‌های دشمن به دانشگاه‌ها را نخواهند داد

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی گفت: دانشگاهیان اردبیل و دانشجویان این دانشگاه‌ها به هیچ‌وجه به فتنه‌های دشمن اجازه نفوذ در دانشگاه‌ها را نخواهند داد.

دانشجویان اردبیل اجازه نفوذ فتنه‌های دشمن به دانشگاه‌ها را نخواهند داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مسعود گنجی صبح امروز در دیدار آیت‌الله نوری‌همدانی با نخبگان، فرهنگیان و دانشگاهیان استان اردبیل در حسینیه ثار‌الله سپاه اردبیل در خصوص فضای دانشگاهی در اردبیل گفت: در استان اردبیل 59 دانشگاه و مرکز آموزش عالی با حدود 700 هزار نفر دانشجو و 900 هیئت علمی وجود دارد.

وی ادامه داد: بیش از یک‌هزار مقاله علمی و پژوهشی از استان اردبیل، سال گذشته در مجلات بین‌المللی به چاپ رسیده است.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی خاطرنشان کرد: تمام دانشگاه‌ها و مراکز عالی اردبیل بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاسیس شده‌اند که در این بین دانشگاه محقق اردبیلی در سال 57 با پذیرش 30 نفر دانشجو آغاز به کار کرد.

این مسئول یادآور شد: در حال حاضر در دانشگاه محقق اردبیلی بیش از 12 هزار دانشجو در 204 رشته تحصیل می‌کنند.

گنجی گفت: دانشگاه آزاد، پیام نور و دانشگاه محقق اردبیلی در فعالیت‌های علمی در سطح بالا هستند و ما دانشگاهیان اعلام می‌کنیم اجازه نفوذ به فتنه‌های دشمن در دانشگاه‌های اردبیل را نخواهیم داد.

99,8 درصد دانش‌آموزان را تحت پوشش قرار داده‌ایم

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل نیز در این دیدار با تبریک فرا رسیدن روز 13 آبان، روز دانش‌آموز و استکبار جهانی یاد و خاطره شهدای دانش‌آموز و فرهنگی را گرامیداشت.

احمد محمود‌زاده گفت: در 19 منطقه در سطح استان اردبیل 99,8 درصد دانش‌آموزان تحت پوشش سیستم آموزش و پرورش قرار گرفته‌اند.

وی تصریح کرد: استان اردبیل با حدود 250 هزار نفر دانش‌آموز، 2 هزار و 900 مدرسه، 11 هزار کلاس درس و 21 هزار معلم در 19 منطقه تمام دانش‌آموزان مستقر در این مناطق را تحت پوشش خود قرار داده است.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان افزود: 99,8 درصد دانش‌آموزان در استان اردبیل تحت پوشش قرار گرفته‌اند که در دوره اول متوسطه، استان اردبیل رتبه اول کشور را دارد و در دوره‌های دوم و سوم متوسطه جزو پنج استان برتر کشور هستیم.

انتهای پیام/62004/م40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول