اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران خبر داد

حضور 3 نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد کشور

نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران از حضور سه نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد باشگاه‌های کشور خبر داد.

حضور 3 نماینده مازندران در لیگ برتر کشتی آزاد کشور

سلمان قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: مراسم قرعه‌کشی مسابقات کشتی آزاد باشگاه‌های کشور با حضور هشت نماینده باشگاه‌ها در سازمان لیگ کشتی برگزار شد و قرار شد که فصل جدید این مسابقات از 17 آبان‌ماه آغاز شود.

وی گفت: پیش از این قرار شد که این مسابقات با حضور شش تیم از 13 آبان برگزار شود که دو نماینده از کشتی مازندران در این پیکارها اضافه شدند.

نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران افزود: حضور تیم خونه‌به‌خونه بابل در لیگ قطعی بود اما با تصمیم مدیران دو تیم گاز مازندران و شهدای رستمکلا نیز به این جمع اضافه شدند و تعداد تیم‌های مازندرانی به عدد سه رسید.

نایب‌رئیس هیئت کشتی مازندران در ادامه تصریح کرد: در گروه اول این مسابقات تیم گاز مازندران با تیم‌های ثامن‌الحجج(ع) سبزوار، استیل‌آذین ایرانیان تهران و گروه ساختمانی کفایتی خراسان رضوی هم‌گروه است.

قادری گفت: در گروه دوم این رقابت‌ها نیز تیم‌های تیم خونه‌به‌خونه بابل و شهدای رستمکلا با تیم‌های شهرداری زنجان و موسسه مالی اعتباری ثامن مشهد هم‌گروه هستند.

وی با اشاره به برگزاری این مسابقات به صورت رفت و برگشت اظهار داشت: تیم‌های خونه‌به‌خونه بابل، گاز مازندران و شهدای رستمکلا با جذب بهترین کشتی‌گیران جوان، باتجربه و بومی می‌توانند از مدعیان اصلی قهرمانی این دوره باشند.

به گزارش فارس، پیش از این فقط تیم خونه‌به‌خونه بابل در مراسم قرعه‌کشی لیگ کشتی شرکت کرد اما با توجه به تشکیل جلسه مسئولان هیئت کشتی مازندران و فدراسیون دو تیم از مازندران به لیگ برتر کشتی آزاد کشور اضافه شدند.

انتهای پیام/86005/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول