اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در پاسخ به مطالبات قانونی مردم

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بستان‌آباد اجرا شد

فرمانده انتظامی بستان آباد گفت: به منظور پاسخ به مطالبات قانونی مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح شهرستان بستان‌آباد اجرا شد.

طرح ارتقای امنیت اجتماعی در بستان‌آباد اجرا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بستان‌آباد، حسن باقری ظهر امروز در حاشیه برگزاری این طرح گفت: به منظور کاهش جرایم و پیشگیری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی همچنین در پاسخ به مطالبات قانونی مردم در توسعه نظم و امنیت اجتماعی، طرح ارتقای امنیت اجتماعی در سطح حوزه استحفاظی اجرا شد.

وی افزود: از نتایج مهم اجرای این طرح ایجاد بسترهای لازم برای مشارکت مردم بود که مقادیری مواد مخدر افیونی کشف و نیز چند واحد صنفی متخلف تعطیل و پلمپ شدند.

باقری تصریح کرد: در این طرح همچنین یک قبضه اسلحه کلت کمری جنگی "رولور" به همراه جلد مربوطه و پنج تیر فشنگ جنگی کشف و ضبط شد.

وی از مهم‌ترین نتایج اینگونه طرح‌ها را کاهش جرم به خصوص جرایم خشن از جمله شرارت، قتل، مزاحمت، تجاوز به عنف، گروگان‌گیری، آدم‌ربایی و امثال آن ذکر کرد و از ادامه اجرای آن خبر داد.

باقری گفت: اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی احساس امنیت، رضایت‌مندی و اعتماد مردم به نیروی انتظامی را ارتقا داده است و مردم خواهان این هستند که این طرح ادامه یابد تا به یک نقطه مطمئن و غیرقابل برگشت برسد.

وی تاکید کرد: اگر امروز در این کشور رفاه، امنیت، آسایش، پیشرفت و اقتداری وجود دارد همه مرهون خون پاک شهیدانی است که برای اعتلای نظام جمهوی اسلامی و دفاع از اسلام و انقلاب از همه هستی خود گذشتند.

باقری با اشاره به اینکه امنیت به عنوان یکی از مهم‌ترین نیازهای جامعه بشری محسوب می‌شود، بیان داشت: پلیس به عنوان ناظم اجتماعی برای نهادینه کردن نظم و انضباط اجتماعی، ارتقای سطح آگاهی شهروندان در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی، کاهش جرایم و بالا بردن احساس امنیت در جامعه نقش مؤثری دارد که از آن عدول نخواهد کرد.

وی در ادامه از همکاری و مشارکت مردم در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی تشکر و قدردانی به عمل آورد.

انتهای پیام/60001/غ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول