اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون ارشاد همدان:

زمان برپایی نمایشگاه کتاب به 28 آبان تغییر یافت/حضور 500 ناشر در همدان

معاون فرهنگی ـ هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان از برپایی نمایشگاه سراسری کتاب در 28 آبان ماه خبر داد و گفت: 500 ناشر از سراسر کشور در این نمایشگاه حضور می‌یابند.

زمان برپایی نمایشگاه کتاب به 28 آبان تغییر یافت/حضور 500 ناشر در همدان

هادی فیض‌منش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با اشاره به اینکه همدان به زودی میزبان یکی از بزرگترین رخدادهای فرهنگی کشور است، اظهار داشت: نمایشگاه سراسری کتاب 28 آبان ماه تا 3 آذر در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی همدان برپا می‌شود.

وی تصریح کرد: در سال جاری اداره ارشاد اسلامی همدان با پیگیری‌های مستمر خود هماهنگی لازم را انجام داده و مقدمات برگزاری این رویداد بزرگ را فراهم کرد.

معاون فرهنگی ـ هنری اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه این نمایشگاه در هفته کتاب برگزار می‌شود، افزود: همه علاقه‌مندان اعم از دانش‌آموزان و دانشجویان می‌توانند در آبان ماه امسال از این نمایشگاه بازدید و بهره‌مند شوند.

وی خاطرنشان کرد: این نمایشگاه در بیش از 180 غرفه پیش‌بینی می‌شود که برخی از دستگاه‌های دولتی اعم از کانون پرورش فکری همدان و کتابخانه اسناد ملی غرب کشور در همدان متقاضی غرفه در این نمایشگاه هستند.

فیض‌منش ساعات بازدید از این نمایشگاه را صبح‌ها 9:30 تا 13 و عصرها ساعت 16 تا 20 عنوان کرد و گفت: در صورت استقبال خوب مردم و شهروندان همدانی ساعات بازدید از نمایشگاه تمدید می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در این نمایشگاه بیش از 500 ناشر به ارائه آثار خود در عرصه کتاب می‌پردازند و تسهیلاتی برای مراجعان اعم از صدور کارت خرید کتاب با تخفیف 40 درصدی ارائه می‌شود.

معاون فرهنگی ـ هنری اراده کل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به برنامه‌های جنبی این نمایشگاه یادآور شد: در کنار عرضه کتاب‌های فاخر و برجسته ناشران، نشست‌های تخصصی در حوزه کتاب نیز برگزار می‌شود.

وی برگزاری برنامه‌های فرهنگی، مسابقات فرهنگی، برپایی غرفه‌های ایثار و شهادت، غرفه محرم، غرفه کتابخانه‌های مساجد و نمایشگاه عکس را از جمله برنامه‌های جنبی این نمایشگاه عنوان کرد.

فیض‌منش در پایان ابراز امیدواری کرد، این نمایشگاه از روز نخست با استقبال خوب مردم همدان و استان‌های همجوار مواجه شود.

انتهای پیام/89003/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول