اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول ستاد اقامه نماز ملایر:

وجود 350 مسجد در شهرستان ملایر/ در بیشتر مساجد نماز جماعت ظهر اقامه نمی‌شود

مسئول ستاد اقامه نماز ملایر از وجود 350 مسجد در شهرستان ملایر خبر داد و گفت: متأسفانه در اکثر مساجد شهر نماز جماعت ظهر اقامه نمی‌شود.

وجود 350 مسجد در شهرستان ملایر/ در بیشتر مساجد نماز جماعت ظهر اقامه نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر حجت‌الاسلام مهدی بیات صبح امروز در شورای اقامه نماز شهرستان ملایر با اشاره به اینکه در حال حاضر ستاد اقامه نماز این شهرستان برنامه‌های مختلفی را در راستای احیای این فریضه الهی انجام می‌دهد، اظهار داشت: همکاری با ادارات و نهادها، برگزاری برنامه‌ها و جلسات مختلف در راستای ترویج فرهنگ نماز، برگزاری برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مدارس و دانشگاه‌ها از جمله فعالیت‌های ستاد اقامه نماز شهرستان ملایر است.

وی همچنین نصب بنرهایی در زمینه احادیث نماز در سطح شهر در خصوص نماز و ترویج جوانان به سمت این فریضه الهی و تأثیر نماز در روح و روان و مقابله با دشمن را از مهم‌ترین اهداف ستاد اقامه نماز شهرستان در تبیین نماز برشمرد.

مسئول ستاد اقامه نماز ملایر از وجود 350 مسجد در این شهرستان خبر داد و گفت: با وجود این تعداد، در بیشتر مساجد شهرستان نماز ظهر اقامه نمی‌شود.

وی از برگزاری نماز جماعت صبح در 20 مسجد  شهرستان خبر داد و تصریح کرد: در  45 مسجد نماز جماعت ظهر و در 85 مسجد نماز جماعت مغرب و عشاء اقامه برپا می‌شود.

بیات از برگزاری نماز جماعت ظهر و عصر در 40 اداره شهرستان خبر داد و افزود: برگزاری نماز جماعت در ادارات و نهادهای شهرستان با حضور روحانیون انجام می‌شود.

وی همچنین از برگزاری نماز جماعت در 100 مدرسه ملایر خبر داد و اضافه کرد: همچنین در 20 خوابگاه دانش‌آموزی و دانشجویی نیز نماز جماعت برگزار می‌شود.

مسئول ستاد اقامه نماز ملایر در ادامه با اشاره به اینکه برگزاری نماز ظهر عاشورا یکی از برنامه‌های مهم در شهرستان است، بیان داشت: در این زمینه نیز اقدامات لازم برای برگزاری نماز ظهر عاشورا به صورت منسجم با همکاری هیئت‌های مذهبی انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: موازی‌کاری در ارتباط با مساجد باید رفع شود و برنامه‌های منسجم و همراه با نشاط برای مردم برای گرایش بیشتر به مساجد در احیای نماز انجام گیرد.

بیات در پایان به طرح نماز یاوران اشاره کرد و گفت: که هر یک از ادارات شهرستان برای اشاعه فرهنگ نماز می‌توانند با تکمیل فرم‌های مخصوص، به صورت فعال در اجرای این طرح گام بردارند.

انتهای پیام/89013/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول