اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کانون خورشید خبر داد

برگزاری 1110 نماز جماعت عید غدیر در سراسر کشور

مدیر کانون خورشید از برگزاری یک هزار و 110 نماز جماعت عید غدیر برای نخستین بار در سراسر کشور خبر داد.

برگزاری 1110 نماز جماعت عید غدیر در سراسر کشور

حجت‌الاسلام محمدحسین مشکوری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به مناسبت نزول سوره هل اتی در شان امیرالمومنین (ع) و اهل بیت پاکش به تشریح فعالیت‌های صورت گرفته در کانون خورشید در ایام دهه ولایت و عید غدیر خم پرداخت و اظهار داشت: کانون خورشید در راستای تحقق اهداف خود در برگزاری هر چه با شکوه‌تر عید غدیر خم برنامه‌های مختلفی را طرح‌ریزی و به اجرا رساند و گزارش‌های رسیده از اقصی نقاط ایران اسلامی حاکی از اثربخشی این اقدامات بوده است.

وی ادامه داد: مهمترین اقدامی که توسط این کانون صورت گرفت، تولید و توزیع 30 هزار بروشور تبیین نماز عید غدیر خم بین ائمه جمعه و جماعات کشور بود که طبق گزارشات رسیده بیش از یک هزار و 110 نماز جماعت عید غدیر در سراسر کشور برگزار شده است.

مدیر کانون خورشید از برپایی یک هزار و 110 سفره اطعام عید غدیر خبر داد و ابراز داشت: این کانون فعالیت‌های دیگری همچون چاپ مجله قنوت خورشید دو پیرامون احیای فرهنگ برپایی نماز جماعت عید غدیر، پخش زیرنویس‌های تلویزیونی تولیدی و برنامه ارمغان از رسانه ملی، ارسال پیامک‌های تولیدی کانون از کتاب الغدیر در قالب سامانه پیامکی و ارسال بالک تبلیغاتی به 20 میلیون مشترک تلفن همراه اول را نیز در این ایام به مرحله اجرا رسانده است.

مشکوری افزود: برگزاری مسابقه از کتاب خط روشن و جشنواره روشنا برنامه دیگری بود که در دهه ولایت امسال برگزار شد و 30 هزار مخاطب فعال را به خود جذب کرد، همچنین در این ایام نخستین مسجد غدیر در روستای فراهوک بشاگرد احداث شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس تدریس الغدیر برای نخستین بار در حوزه علمیه قم توسط حجت‌الاسلام استاد شفیعی شاهرودی نیز برنامه دیگری بود که از ایام عید غدیر آغاز شده و به صورت هفتگی روزهای سه‌شنبه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/78009/ش30/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول