اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران مطرح کرد

هجوم غرب‌زده‌ها به سبک زندگی اسلامی

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: تکنوکرات‌ها و غرب‌زده‌ها و قلم به دستان با مواجب و بی‌مواجب به ارزش‌های اصیل و سبک زندگی اسلامی هجوم می‌آورند.

هجوم غرب‌زده‌ها به سبک زندگی اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علیرضا ادیانی صبح امروز در همایش عاشوراییان شهرستان سوادکوه که با همکاری سپاه، تبلیغات اسلامی، اوقاف و امور خیریه و بخشداری‌های سوادکوه در امامزاده ابوطالب زیراب برگزار شد با تاکید بر اینکه بعد از گذشت حدود 35 سال از انقلاب تاکید بر نزدیکی حوزه و دانشگاه را شاهدیم، اظهار کرد: اگر سالی یک کتاب تحولی در حوزه دانشگاه نوشته می‌شد وضعیت دانشگاه ما این چنین نبود.

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران، گفت: کتاب جامعه‌شناسی سیاسی ایران نوشته حسین بشیریه که به عنوان منبع درسی ارشد و دکتری در علوم سیاسی استفاده می‌شود ارزش‌ها و ساختارهای نظام را زیر سئوال می‌برد.

وی تاکید کرد: تکنوکرات‌ها و غرب‌زده‌ها و قلم به دستان با مواجب و بی‌مواجب به ارزش‌های اصیل و سبک زندگی اسلامی هجوم می‌آورند.

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه امام حسین (ع) شهید تهاجم فرهنگی است، خاطرنشان کرد: عبرت‌های عاشورا و پاسخ به چرایی تبدیل گفتمان نبوی و علوی به گفتمان سلطنت و اموی از درس‌ها و عبرت‌های عاشورا است.

ادیانی با اشاره به اصطلاح جوایز سلطان و نقش آن در تاریخ، گفت: در جنگ با امام حسین (ع) مردم برای صدمه به امام معصوم از یکدیگر سبقت می‌گرفتند تا رضایت حاکم را به دست آورند و برای هر عملی نیاز به بسترسازی گفتمانی وجود دارد.

معاون تربیتی و آموزش عقیدتی سیاسی نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران بر برنامه‌ریزی‌های دشمنان اشاره و یادآوری کرد: دشمن با تهاجم و قتل عام فرهنگی و رفتارهای سیاسی قصد تغییر سبک زندگی مردم به شیوه مورد نظر خود را دارد.

سخنران همایش عاشوراییان سوادکوه، حکومت ظالمان را به عنوان بزرگ‌ترین منکر توصیف و خاطرنشان کرد: حکومت پیامبر و ائمه و ولی فقیه به عنوان بزرگترین معروف مورد توجه است.

وی گفت: تا زمانی که مفهوم شهادت و شهید در جامعه وجود دارد، هرگز دشمن نمی‌تواند به نظام جمهوری اسلامی آسیب بزند.

انتهای پیام/86015/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول