اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری خبر داد

اعزام دوچرخه‌‌سواران منتخب مسابقات لیگ برتر به مسابقات کره

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری گفت: بهترین دوچرخه‌سواران در مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر برای اعزام به مسابقات «این چو آن » کره در سال آینده انتخاب خواهند شد.

اعزام دوچرخه‌‌سواران منتخب مسابقات لیگ برتر به مسابقات کره

خسرو قمری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در تویسرکان، اطهار کرد: اجرای مرحله دوم مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌‌سواری کشور از تاریخ 11 تا 13 آبان ماه در تویسرکان آغاز شد.

وی برگزاری مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در دو رشته تام‌ تریل و استقامت در مسافت 145 کیلومتر دو بازه زمانی و در مسیرهای مختلف شهرستان طراحی شده است.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری کشور افزود: مسابقات مرحله دوم دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر از روز یکشنبه با شرکت 88 دوچرخه‌سوار از 11 تیم در حال انجام است.

وی با اشاره به حضور تیم دوچرخه‌سواری تاکسیرانی همدان در این مسابقات، گفت: تیم دوچرخه‌سواری تاکسیرانی همدان دارای توانمندی‌های بالا و در گروه استان‌های خوب و موفق در این رشته ورزشی قرار دارد.

قمری افزود: روز گذشته پس از برنامه نمایشی دوچرخه‌سواران مسابقه استقامت در مسافت 110 کیلومتر در رقابتی تنگاتنگ با حضور مسئولان ارشد و مردم تویسرکان برگزار شد.

وی افزود: در مسابقه استقامت باشگاه‌های دوچرخه‌سواری لیگ برتر کشور محمد رجب‌لو از پیشگامان کویر یزد با پشت سر گذاشتن رقبای خود در رکاب‌زنی مسافت 120 کیلومتر بر سکوی  قهرمانی ایستاد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به اینکه سیدمیلاد قالی‌چی از باشگاه ترافیک تهران و حمید کلاه‌دوز باشگاه پتروشیمی تبریز عنوان‌های دوم و سوم را کسب کردند، افزود: امروز 22 دوچرخه‌سوار در مسابقه تام‌تریل انفرادی با هم رقابت خواهند کرد.

وی با تاکید بر اینکه سطح فنی این دوره از مسابقات با حضور کادر فنی رئیس فدراسیون و کارشناسان دوچرخه‌سواری کشور مطلوب است، ابراز کرد: امیدواریم مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر دوچرخه‌سواری کشور در تویسرکان بستری برای توسعه و میزبانی مسابقات بزرگ‌تر شود.

قمری با بیان اینکه این مسابقات در راستای معرفی تویسرکان و نهادینه کردن ورزش در بین اقشار جامعه اجرایی شد، ابراز کرد: فرصت‌های این چنینی در ایجاد انگیزه در بین مردم حائز اهمیت است.

وی با تأکید بر اینکه مرحله دوم مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور در تویسرکان در حال برگزاری است، خاطرنشان کرد: مرحله نهایی مسابقات باشگاه‌های لیگ برتر کشور در استان یزد یا کرج برگزار می‌شود.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری متذکر شد: بهترین ورزشکاران دوچرخه‌سوار در مسابقات دوچرخه‌سواری باشگاه‌های لیگ برتر کشور برای اعزام به مسابقات « این چو آن» کره در سال آینده انتخاب خواهند شد.

انتهای پیام/89010/ی40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول