اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان صورت گرفت

بهره‌برداری از 3 واحد مسکن مددجویی در سقز

با حضور جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی، سه واحد مسکن ایتام زیرپوشش کمیته امداد امام خمینی در سقز بهره‌برداری شد.

بهره‌برداری از 3 واحد مسکن مددجویی در سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان یکشنبه‌شب در مراسم بهره‌برداری از این واحدهای مسکن مددجویی، اظهار کرد: این واحدهای مسکونی با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان احداث و بهره‌برداری شده است.

قنبر موسی‌نژاد، احداث واحد مسکن برای ایتام زیرپوشش این نهاد از محل جمع‌آوری زکات را اقدامی نو در شهرستان سقز عنوان کرد و ادامه داد: این گام نخست در این راستا بوده و امیدواریم شاهد تداوم و گسترش این حرکت نوع‌دوستانه و خداپسندانه با حمایت بیش از پیش مردم باشیم.

به گفته وی، این واحدهای مسکن مددجویی با صرف اعتباری بالغ بر 100 میلیون تومان که 30 درصد آن توسط امداد و 70 درصد نیز توسط مردم تامین شده برای سه خانواده ایتام زیرپوشش این نهاد احداث شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان کردستان به حمایت این نهاد مقدس از بیش از 6 هزار و 500 یتیم اشاره کرد و متذکر شد: تلاش در راستای رفع مشکلات و دغدغه این ایتام از اولویت‌های مهم کمیته امداد است و در این راستا از تمام توان و ظرفیت خود استفاده می‌کند.

موسی‌نژاد تصریح کرد: ایتام زیرپوش این نهاد در کنار بهره‌مندی از حمایت‌های کمیته امداد توسط 13 هزار حامی نیز حمایت می‌شوند.

وی، توجه به بحث مسکن و اشتغال ایتام و نیازمندان را از ضرورت‌های این نهاد مقدس دانست و گفت: مشارکت مردم در راستای تحقق اهداف کمیته امداد در این حوزه امری ضروری است.

این مسئول در پایان اضافه کرد: اگر فریضه زکات به صورت کامل در جامعه پیاده شود، بدون شک هیچ نیازمندی باقی نخواهد ماند و تمام مشکلات محرومین حل می‌شود

انتهای پیام/79002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول