اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نطنز خبر داد

آغاز آمار‌گیری ویژگی‌های مسکن روستایی در شهرستان نطنز

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نطنز از آغاز آمار‌گیری ویژگی‌های مسکن روستایی در شهرستان نطنز خبر داد.

آغاز آمار‌گیری ویژگی‌های مسکن روستایی در شهرستان نطنز

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، محمدرضا واحد‌نژاد پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح آمار‌گیری ویژگی‌های مسکن روستایی در این شهرستان اظهار کرد: در این طرح ویژگی‌های واحد‌های مسکونی روستایی از لحاظ میزان دوام و نوع سازه‌ها از سوی کارشناسان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی ادامه داد: در این طرح، واحد‌های مسکونی روستایی به سه بخش بی‌دوام، کم‌دوام و مقاوم تقسیم می‌شود.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نطنز تصریح کرد: به خانه‌های روستایی کم‌دوام و بی‌دوام با هدف ایجاد سر‌پناهی امن و مقاوم در مقابل بلایای طبیعی تسهیلات کم‌بهره با دوره بازپرداخت 15ساله پرداخت می‌شود.

وی میزان تسهیلات در نظر گرفته شده برای هر واحد مسکونی را 125 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: طرح سفته زنجیره‌ای با هدف آسان شدن دریافت این تسهیلات در بیشتر بانک‌ها جایگزین ضامن کارمند شده است.

واحد‌نژاد با بیان اینکه در این طرح 12روستای شهرستان در بخش مرکزی و بادرود آمارگیری می‌شوند و این طرح تا 20 آبان ماه امسال ادامه دارد، تاکید کرد: مأموران آمار‌گیر اطلاعاتی از قبیل تعداد طبقات واحد مسکونی و سطح اشغال، عمر واحد مسکونی، مساحت زمین و زیر‌بنای واحد مسکونی، وضعیت سند واحد مسکونی، نوع سازه و مصالح به کار رفته در فضا‌های زیستی – معیشتی و اطلاعاتی در این زمینه را در پرسش‌نامه‌ها ثبت می‌کنند.

وی اضافه کرد:  مأموران آمار‌گیر دارای کارت شناسایی معتبر هستند که توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی صادر می‌شود و ملبس به جلیقه مخصوص بنفش رنگ دارای نشان طرح آمار‌گیری هستند.

انتهای پیام/63025/ق20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول