اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس شورای بخش مرکزی فومن:

مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی مردم است

نایب رئیس شورای بخش مرکزی فومن گفت: مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی مردم کشور است.

مرگ بر آمریکا شعار اعتقادی مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از فومن، سید خلیل آموزنده عصر امروز در جمع اعضای شورای بخش مرکزی این شهرستان 13 آبان ماه را روز عظمت و شکوه ملت ایران در راستای زبونی و خفت دشمنان دانست.

وی اظهار کرد: استکبار جهانی به سردمداری آمریکا روزانه صدها جنایت در دنیا به ویژه در کشورهای اسلامی انجام می‌دهد و سپس خود را مدافع حقوق بشر و مبارزه با تروریست می‌داند.

آموزنده با بیان اینکه آمریکا خود بزرگ‌ترین تروریست جهان است، خاطرنشان کرد: فرزند نامشروع او در منطقه روزانه زنان و کودکان بی‌گناه را به قتل می‌رساند.

وی خوی ‌وحشی‌گری رژیم غاصب صهیونیستی و جنایات آمریکا را برای مردم دنیا اثبات شده دانست و متذکر شد: انقلاب اسلامی به برکت وجود امام (ره) و هدایت‌های مقام معظم رهبری در دنیا فراگیر شده و بیداری اسلامی را به وجود آورده است.

نایب رئیس شورای بخش مرکزی فومن، حضور جوانان و نوجوانان و دانشجویان و دانش‌آموزان در راهپیمایی 13 آبان را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: جوانان و نوجوانان امروز ما باید با الگوگیری از جوانان و نوجوانان زمان انقلاب و دفاع مقدس پیروی از فرمایش‌های رهبری را نصب‌العین خود قرار دهند.

وی افزود: رژیم ستمکار طاغوت برگرفته از استکبار جهانی بود که با ظلم و ستم فراوان به مردم ستمدیده و فقیر جنایات زیادی را در حق مردم ایران انجام دادند.

آموزنده، انقلاب اسلامی را یک فرصت برای نخبگان روستایی و فقرا دانست و متذکر شد: امروزه دولت اسلامی تمام امکانات را برای پیشرفت یک نخبه و تولید علم در اختیار وی قرار می‌دهد که در زمان طاغوت وابستگی علمی و فناوری جایگزین توانمندی‌های بومی بود.

وی آمریکا را محور شرارت در منطقه خواند و از شوراهای اسلامی و دهیاران بخش مرکزی فومن خواست تا در کنار مردم روستاها، جوانان و نوجوانان حضور باشکوه خود را در راهپیمایی 13 آبان به رخ جهانیان بکشانند.

انتهای پیام/84001/ت30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول