اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه مردهک خواستار شد

تخصیص اعتبارات ویژه به شهرداری مردهک/ اعتبارات فعلی پاسخگو نیست

امام جمعه مردهک گفت: باید نگاه و توجه ویژه‌ای در زمینه تخصیص اعتبارات با توجه به کمبود درآمد شهرداری مردهک انجام شود تا شاهد رفع محرومیت‌ها و رشد و توسعه منطقه باشیم.

تخصیص اعتبارات ویژه به شهرداری مردهک/ اعتبارات فعلی پاسخگو نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از عنبرآباد، حجت‌الاسلام حسین زکی‌زاده عصر امروز در آیین تودیع و معارفه شهردار مردهک با اشاره به سه حادثه تاریخی و فراموش‌نشدنی در 13 آبان اظهار داشت: تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه در سال 1343، کشتار دانش‌آموزان نوجوان در سال 1357 و تسخیر لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان پیرو خط امام خمینی (ره) در سال 1358 از این موارد است.

وی با اشاره به اینکه امام راحل از 13 آبان به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، افزود: هنگامی که سفارتخانه آمریکا که در واقع لانه جاسوسی برای آن‌ها بود، تسخیر شد، حضرت امام خمینی (ره) به برخی افراد که اعتراض داشتند و ایراد می‌گرفتند که نباید به این زودی با آمریکا مقابله کنیم، فرمودند «این واقعه و حادثه به عنوان انقلاب دوم و کامل‌کننده انقلاب اسلامی است و این روزی است که هیمنه آمریکا شکست».

زکی‌زاده تصریح کرد: اگر ما امروز شاهد بیداری اسلامی و به آتش کشیدن سفارتخانه‌های آمریکا در سراسر دنیا هستیم به برکت 13 آبان‌ماه سال 1358 است.

وی با بیان اینکه طبق احادیث امامان معصوم نیازهای مردم به شما مسئولان از نعمت‌های پروردگار است و باید سعی کنید این نعمت را برای خود نگه دارید، خاطرنشان کرد: به درستی که یکی از نعمت‌های خداوند این است که شما مسئولان در جایگاهی قرار می‌گیرید که مردم به شما احتیاج و نیاز پیدا می‌کنند و باید برای نگه داشتن این نعمت برای خود شکرانه آن را به جا بیاورید.

امام جمعه مردهک عنوان کرد: شرایط خاص شهر مردهک و محرومیت بخش جبالبارز جنوبی با توجه به اینکه درآمد مردم این منطقه به کشاورزی وابسته است و خشکسالی‌ها این مسئله را مختل کرده است و موجب کاهش درآمدهای شهرداری مردهک شده است.

وی اظهار داشت: باید نگاه و توجه ویژه‌ای در زمینه تخصیص اعتبارات با توجه به کمبود درآمد شهرداری مردهک انجام شود تا شاهد رفع محرومیت‌ها و رشد و توسعه منطقه باشیم.

زکی‌زاده با تقدیر از خدمات و فعالیت‌های محمدرضا سعیدی شهردار سابق مردهک افزود: نخستین شهردار مردهک همراهی خوبی با ما در زمینه امور مذهبی و فرهنگی شهر داشت.

وی افزود: امیدوارم شهردار جدید مردهک نیز همکاری مستمری در زمینه فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی شهر با دفتر امام جمعه داشته باشد.

انتهای پیام/2655/غ40/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول