اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جشنواره پیوند آسمانی در اهواز برگزار شد

جشنواره پیوند آسمانی با موضوع تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در اهواز برگزار شد.

جشنواره پیوند آسمانی در اهواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، پیش از ظهر امروز جشنواره پیوند آسمانی با موضوع تجلیل از فعالان و خادمان حوزه ازدواج در سالن اجتماعات اداره کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان، مشاور معاونت فرهنگی و تربیتی وزارت ورزش و جوانان، معاون سیاسی اجتماعی استاندار خوزستان، مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه، مدیرکل بهزیستی خوزستان، نمایندگانی از سپاه، بسیج و نیروی انتظامی در این مراسم حضور داشتند.

در این جشنواره از مسئولانی چون امام جمعه ماهشهر، امام جمعه اندیمشک، معاون تذهیب حوزه علمیه امام خمینی، رئیس کانون سردفتران ازدواج و رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه خوزستان تجلیل شد.

در ادامه از نهادهایی مانند کمیته امداد امام خمینی، آموزش و پرورش، بهزیستی و نیروی انتظامی خوزستان و بانک مهر امام رضا (ع) تقدیر به عمل آمد.

همچنین از یک زوج روستایی موفق، زوج کارآفرین، زوج قرآنی، زوج دانشجو و زوج الگوی ساده‌زیستی تجلیل شد.

در این مراسم از تعدادی از موسسات خیریه و فعال در امر تسهیل ازدواج، مراکز مشاوره، وبلاگ‌نویسان، خیرین مسکن‌ساز و موسسات فعال در حوزه نمایشگاه تقدیر و تشکر شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، نمایشگاه جشنواره پیوند آسمانی در روز نهم و دهم آبان‌ماه در پارک دولت اهواز برپا شد.

 

این نمایشگاه دارای غرفه‌هایی از دستگاه‌های اجرایی فعال در حوزه ازدواج، بهزیستی، کمیته امداد، استاد دانشگاه فعال در این زمینه، سازمان‌های مردم‌نهاد، دفا‌تر خدمات مشاوره ازدواج و آموزش و پرورش بود.

انتهای پیام/72011/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول