اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج:

فاز نخست پروژه پارک جهان‌نما به بهره‌برداری می‌رسد

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج گفت: با تمهیدات اندیشیده شده فاز نخست پروژه پارک جهان‌نما در آینده نزدیک به بهره‌برداری می‌رسد.

فاز نخست پروژه پارک جهان‌نما به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، ‌عباس زارع صبح امروز در جریان بازدید معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرج از روند احداث پارک جهان‌نما اظهار کرد: تمهیدات و برنامه‌ریزی‌های اساسی برای این پروژه در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: این پروژه یکی از طرح‌های بزرگ در کرج به شمار می‌رود که امیدواریم با بهره‌برداری کامل آن بتوانیم گامی اساسی را برای توسعه خدمات‌رسانی به مردم این کلانشهر برداریم.

این مسئول با بیان این‌که پارک جهان‌نما یکی از بزرگ‌ترین پارک‌های استان البرز است که سال گذشته از سوی اداره کل منابع طبیعی استان به شهرداری کرج تحویل داده شده است، افزود: پروژه بهسازی و بازسازی پارک جهان‌نما با مساحتی بالغ بر 140 هکتار از سال گذشته توسط سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری کرج آغاز شده است و هم‌اکنون پیشرفت فیزیکی مطلوبی دارد.

به گفته زارع، در حال حاضر 70 هکتار از عرصه فضای سبز این پارک بهسازی، بازسازی و درختان آن احیا شده ‌است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرج نیز طی سخنانی توسعه فضاهای سبز و افزایش فضاهای فرهنگی در این پارک‌ها را خواستار شد و گفت: در واقع چهره کنونی پارک جهان‌نما با چند سال گذشته که در مالکیت شهرداری نبود، بسیار متفاوت شده است.

رضاحسینی روند ایجاد، توسعه، نگهداری و حفظ فضای سبز اعم از پارک‌ها و بوستان‌های این کلانشهر را مهم ارزیابی کرد و افزود: سازمان پارک‌ها باید با قوت و تلاش بیشتر به اجرای پروژه‌های مختلف ادامه دهد.

انتهای پیام/2302/ز20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول