اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

تشکیلات چابکی در مازندران وجود ندارد

نماینده عالی دولت در مازندران گفت: در حال حاضر تشکیلات چابکی در مازندران نداریم و فرایند برخی اقدامات در مازندران طولانی می‌شود.

تشکیلات چابکی در مازندران وجود ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، ربیع فلاح جلودار ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه مدیر توسعه و منابع انسانی استانداری مازندران اظهار داشت: شرایطی در مازندران باید فراهم کنیم که استان مازندران را به خوبی بسازیم.

وی تصریح کرد: وضع موجود را باید اصلاح و شرایط مطلوب در مازندران ایجاد کنیم.

استاندار مازندران مازندران در ادامه با اعلام اینکه مازندران از نیروهای توانمند در سطح کشور برخودار است، گفت: با وجود نیروهای توانمند چرا ما باید در ادارات استان مازندران از تنگناها و نارسایی‌ها رنج ببریم.

وی بیان داشت: وجود تنگناها و نارسایی‌ها در مازندران نیاز به بررسی دارد.

نماینده عالی دولت در مازندران با تاکید بر به کارگیری نیروهای همه مناطق استان مازندران در مدیریت استانداری مازندران گفت: هر مدیری که از مناطق مختلف انتخاب می‌شود نسبت به نارسایی‌ها منطقه آگاهی کامل دارد.

وی بیان داشت: مدیران اولیه استانداری مازندران از بخش‌های جغرافیای استان باید انتخاب شوند تا نیازهای مناطق استان را رفع کنند.

فلاح در ادامه با اعلام اینکه امروز تشکیلات چابکی در  استان نداریم ،گفت: فرایند برخی اقدامات در مازندران طولانی می‌شود که این امر در مازندران باید اصلاح شود.

وی استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در مازندران را ضروری اعلام کرد و گفت: تشکیلات دولتی باید به امر آموزش و نظارت بیشتر توجه داشته باشند.

انتهای پیام/86004/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول