اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس:

ملت ایران در طول تاریخ زیر بار ظلم نرفته است

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی گفت: ملت ایران در طول تاریخ هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرفته و در اعتقادات اسلامی و ایرانی خود، مبارزه با استبداد و ظالم را سرلوحه امور قرار داده و می‌دهد.

ملت ایران در طول تاریخ زیر بار ظلم نرفته است

سید سعید حیدری‌طیب امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار داشت: ملت ایران در طول تاریخ هیچ‌گاه زیر بار ظلم نرفته است و در اعتقادات اسلامی و ایرانی خود، مبارزه با استبداد و ظالم را سرلوحه امور قرار داده و می‌دهد.

حیدری‌طیب تاکید کرد: آمریکا به‌عنوان یک قدرت مستبد و خائن برای همه جهانیان شناخته شده و اخیراً در رسوایی جدیدی مشخص شد که سفارتخانه‌های آمریکا در کشورهای مختلف و حتی کشورهای هم‌پیمانش نیز مقرهای جاسوسی است.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ملت ایران از ابتدای انقلاب متوجه ذات پلید آمریکا شده، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ تغییر رفتاری در قبال ملت ایران نداشته و شعار مرگ بر آمریکا بدون تغییر رفتار آمریکا نمی‌تواند تغییر کند.

وی با بیان اینکه 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، بیان داشت: امسال مراسم 13 آبان باشکوه‌تر از سال‌های گذشته برگزار می‌شود.

به گفته حیدری‌طیب، ملت ایران با بصیرت و ولایت‌مداری خود، هرگز فریب آمریکا را نخواهد خورد و با پشتوانه اعتقادی محکم خود به راه پر افتخار انقلاب ادامه می‌دهد.

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی مسئله هسته‌ای ایران را یک بهانه پوچ برای آمریکا اعلام کرد و اذعان داشت: ملت ایران با دست خالی هشت سال در مقابل تمام دنیای کفر ایستاد و امروز تمام هراس آمریکا از الگو قرار گرفتن ایران برای سایر ملت‌های آزادی‌خواه جهان است.

انتهای پیام/2700/ن30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول