اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل:

شهادت بزرگترین دستاورد تعلیم و تربیت اسلامی است

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: شهادت بزرگترین میراثی است که محصول تعلیم و تربیت صحیح، دینی و عالمانه است.

شهادت بزرگترین دستاورد تعلیم و تربیت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، احمد محمود‌زاده ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش‌آموزی استان اردبیل اظهار داشت: آنچه که در سنگر تعلیم و تربیت به عنوان یک اصل مورد توجه قرار گرفته است تربیت نسل سوم و چهارم انقلاب بر اساس معارف دینی و اندیشه آسمانی اسلام است.

وی تصریح کرد: محصول این مدرسه عشق، تعبد و مجاهدت دانش‌آموزان شهیدی همچون فهمیده و بالا‌زاده است که بی‌ادعا اما مجاهدانه در این سنگر حضور یافته و به شهادت رسیدند.

دبیر شورای آموزش و پرورش استان افزود: شهید فهمیده با ایثار و از خودگذشتگی خود می‌تواند الگوی خوب و مناسبی برای دانش‌آموزان این مرز و بوم باشد.

محمود‌زاده با تاکید بر ضرورت تبیین موضوع 13 آبان یادآور شد: موضوع 13 آبان نیازمند شناخت، معرفت و کار فرهنگی و تربیتی است و امروز وظیفه و نقش  دانش‌آموزان احیای پیام شهدا است، آنهایی که با هدف مشخص و نیت مقدس خود تا پای جان ایستادند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک پاک ایران اسلامی به دست دشمنان قسم خورده بیفتد.

این مسئول با بیان اینکه بزرگداشت 13 آبان روز استکبارستیزی ملت ایران اسلامی در مقابل مستکبران جهان با شکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار می‌شود، ابراز داشت: جامعه بزرگ فرهنگی و دانش‌آموزی با بصیرت استان اردبیل با آمادگی کامل و هماهنگ با سایر اقشار مختلف مردم غیور در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

انتهای پیام/62003/ر20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول