اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین هنگ مرزی سلماس خبر داد

کشف 400 دستگاه گیرنده ماهواره در سلماس

جانشین هنگ مرزی سلماس از کشف 400 دستگاه تجهیزات و گیرنده ماهواره در این شهرستان خبر داد.

کشف 400 دستگاه گیرنده ماهواره در سلماس

حسن انوری فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه با اشاره به نتایج اجرای طرح جمع‌آوری دستگاه‌های گیرنده ماهواره در هنگ مرزی سلماس، اظهار داشت: پرسنل هنگ مرزی سلماس در راستای اجرای این طرح موفق شدند، بیش از 400 دستگاه تجهیزات ماهواره، ال.ان.بی و جک را از روستاهای هنگ مرزی این شهرستان کشف و ضبط کنند.

جانشین هنگ مرزی سلماس اضافه کرد: در این راستا چند نفر از عوامل توزیع کننده و نصاب دستگیر و با تشکیل پرونده تحویل دستگاه قضایی شدند.

وی ادامه داد: در راستای مقابله با تهدیدات نرم دشمن و پیشگیری اشاعه منکرات در جامعه طبق عمل به دستورات اسلامی و شرعی هنگ مرزی سلماس با تلاش شبانه‌روزی و مداوم در این راستا گام برمی‌دارد.

انوری فرد با بیان اینکه مرزهای شهرستان سلماس از لحاظ ضریب امنیتی در سطح بالایی قرار دارد، گفت: کارکنان خدوم هنگ مرزی سلماس با تلاش شبانه‌روزی برای تأمین امنیت و آسایش شهروندان خدمت می‌کنند.

وی افزود: مرزداران خدوم این خطه مرزی با برخورد قاطع با سودجویان و قاچاقچیان، عرصه را برای این افراد تنگ کرده و مانع از به خطر افتادن آسایش و امنیت مردم خواهند شد.

وی یادآور شد: مردم شهرستان در راستای حراست از ارزش‌ها و پاسداری از راه ولایت و خون شهدای گرانقدر همکاری لازم را با پلیس خدمتگزار داشته باشند.

انتهای پیام/61009/صا20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول