اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تشخیص کادر فنی و مربیان تیم‌های ملی

6 جودوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

با تشخیص کادر فنی و مربیان تیم‌های ملی، شش جودوکار استان قزوین در رده‌های سنی مختلف به اردوی آماده‌سازی تیم ملی دعوت شدند.

6 جودوکار قزوینی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، کادر فنی تیم ملی جودو کشورمان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان 59 جودوکار را به تازه‌ترین اردوی آماده‌سازی تیم‌های ملی دعوت کرد که در این فهرست نام شش جودوکار قزوینی هم به چشم می‌خورد.

دور جدید تمرینات تیم‌های ملی جودو نوجوانان و جوانان کشورمان برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که ماه آینده به میزبانی کشور چین برگزار می‌شود، از امروز در مجموعه ورزشی آزادی تهران زیر نظر مربیان آغاز می‌شود و در این بین کمیته تیم‌های ملی با دعوت از جودوکاران حاضر در رده‌های سنی نوجوانان و جوانان در نظر دارد اردوی مشترکی را با تیم ملی بزرگسالان تا زمان اعزام برگزار کنند.

دبیر هیئت جودو استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار داشت: آرش قربانی، بهزاد محرمی و علیرضا شیری نوکنده‌ای سه جودوکار شایسته قزوینی هستند که به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان کشورمان فراخوانده شده‌اند.

حمید فرمانی ادامه داد: این سه جودوکار پیش از این نیز در اردوهای تیم جودو کشورمان حضور مستمری داشته‌اند.

وی بیان کرد: محمد سرایلو، احمد قاسمی، سیدمهرداد زمانی و شایان نصیرپور از تهران، کامران رستمی و جعفر پهلوانی از خراسان رضوی و ابراهیم قجر از مازندران از دیگر جودوکاران حاضر در اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو جوانان کشورمان هستند که سه جودوکار قزوینی را در این اردو همراهی می‌کنند.

دبیر هیئت جودو استان قزوین اضافه کرد: رامین صفویه جودوکار ارزنده استان که عنوان سومی و مدال برنز جهان را در ماه‌های گذشته در جریان مسابقات قهرمانی جودو نوجوانان جهان بر سینه انداخت نیز از جمله جودوکاران خوب استان است که با تشخیص کادر فنی به اردوی آماده‌سازی تیم ملی جودو نوجوانان کشورمان فرا خوانده شده است.

فرمانی با اشاره به حضور بهادر محرمی و سعید مرادی که هر دو سابقه حضور در رقابت‌های قهرمانی جوانان و بزرگسالان جهان را در کارنامه ورزشی خود به ثبت رسانده‌اند، اضافه کرد: این دو جودوکار استان هم با تشخیص کادر فنی به همراه 16 ورزشکار دیگر در اردوی تیم ملی بزرگسالان کشورمان حضور پیدا کرده‌اند.

این مسئول حضور جودوکاران قزوینی را در اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی مثبت ارزیابی کرد و گفت: هیئت جودو استان با برنامه‌ریزی‌های منظم خود توانسته است در مسیر رشد و شکوفایی ورزشکاران این رشته ورزشی گام‌های خوبی را بردارد.

انتهای پیام/77004/ی30/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول