اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر اصفهان:

الزامات حکومت مهدوی با امر به معروف و نهی از منکر تحقق می‌یابد

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان گفت: الزامات حکومت مهدوی باید با تحقق و اجرایی شدن امر به معروف و نهی از منکر در سطح جامعه تحقق پیدا کند.

الزامات حکومت مهدوی با امر به معروف و نهی از منکر تحقق می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام مجتبی اخوان پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار کرد: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به تمام اقشار و مردم و هر شخصی که درد دین دارد، تعلق دارد و این ستاد به چند نفر کادر اجرایی محدود نمی‌شود و تمام مردم جزو اعضای اصلی این ستاد هستند.

وی با بیان اینکه هفته امر به معروف و نهی از منکر نمادی برای تمام هفته‌های یک سال است و کل یوم‌ عاشورا و کل ارض کربلا است، ادامه داد: با توجه به این موضوع، واجب اجتماعی امر به معروف و نهی از منکر منحصر به هفته احیای این مهم نیست و به تمام زمان و مکان‌ها تعلق دارد.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان تصریح کرد: ما موظف به امر به معروفات و نهی از منکرات  هستیم و هرجایی که ما در جایگاه حق نباشیم، به طور حتمی در جایگاه باطل است.

وی با تاکید بر اینکه هدف اصلی از نا‌تمام گذاشتن حج توسط امام حسین(ع) و حرکت این امام عزیز از مکه به سمت کربلا و تصمیم برای قیام علیه یزید ناشی از احیای امر به معروف و نهی از منکر و اصلاح امور جامعه بوده است، افزود: جز به جز ماجرای کربلا درس امر به معروف و نهی از منکر است.

اخوان با اشاره به اینکه تمام مسلمانان باید بدانند که سرباز اسلام هستند و هر سرباز اسلام باید در مسیر احیای امر به معروف و نهی از منکر تلاش کند، تاکید کرد: عناوینی برای روزهای هفته امر به معروف و نهی از منکر از سوی این ستاد انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه با هدف تحقق پیدا کردن امور مورد نیاز در جامعه این نام‌ها را انتخاب کرده‌ایم، اضافه کرد: اموری چون فرهنگ عمومی، تحقق جامعه آرمانی و نقد‌پذیری افراد جامعه و قانون‌مداری و الزامات حکومت مهدوی با تحقق امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تحقق پیدا می‌کند.

قائم مقام دبیر ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر استان اصفهان در پایان با بیان اینکه تذکر لسانی یکی از نمادهای امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: برای دستیابی به یک جامعه آرمانی و حقیقی باید تذکر لسانی در راستای امر به معروف و نهی از منکر در بدن این جامعه همه‌گیر شود.

انتهای پیام/ 63001/ل40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول