اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه همدان:

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک دوباره به نظام اسلامی است

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک دوباره به نظام اسلامی است، گفت: ملت ایران بصیر و هوشمند هستند.

حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک دوباره به نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام محمد صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان روز 13 آبان را روز ملی مبارزه با استکبار جهانی خواند و اظهار داشت: انقلاب اسلامی ایران نماد استکبارستیزی است که راهنما و الگوی دیگر ملت‌های آزادیخواه جهان بوده است.

وی ادامه داد: این انقلاب از رهگذر آرمان‌های حضرت امام (ره) و رهنمود‌های مقام معظم رهبری در طول 35 سال از انقلاب اسلامی، استکبارستیزی و آزادیخواهی خود را با دستان مردم انقلابی و ولایت‌مدار پیش برده و حرکت روشنگرانه خود را حفظ کرده است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه استان همدان عنوان کرد: استکبارستیزی برخواسته از روح عدالت‌خواهی ملت ایران است و روز به روز در دل و جان اقشار مختلف مؤمن و انقلابی، پرشکوه‌تر و با عظمت‌تر گشته است.

وی ادامه داد: شاهد حضور به موقع مردم در صحنه‌ها و میدان‌های حساسی چون انتخابات ریاست جمهوری، انتخابات مجلس، حماسه 9 دی و راهپیمایی باشکوه 22 بهمن بوده‌ و خواهیم بود.

صالحی خاطرنشان کرد: حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان لبیک دوباره به نظام اسلامی است و نشان از بصیرت و هوشمندی مردم ایران اسلامی در برابر همه فتنه‌ها و ترفند‌های دشمنان دارد.

وی تصریح کرد: امروز بیش از هر زمان دیگری بصیرت و هوشمندی نیاز ملت مسلمان ایران و سایر ملل آزادیخواه جهان است.

سرپرست اداره اوقاف و امور خیریه همدان با بیان اینکه مکر استکبار جهانی از آستین دوستی و ایجاد رابطه درآمده و مدعی راستگویی و صداقت است، ادامه داد: این خود فریبی بیش نخواهد بود.

وی گفت: دشمنان همچنان در پشت پرده و با جسارت تمام در روی صحنه نیز به دشمنی با ملت مسلمان ایران ادامه داده و می‌دهند.

صالحی با اشاره به جنایات آمریکا علیه ایران اسلامی گفت: اگر بخواهیم همه این جنایات را نادیده بگیریم، اقدامی ساده‌لوحانه انجام داده‌ایم.

وی در پایان گفت: در روز 13 آبان مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی نشان خواهند داد که برای همیشه در مسیر ولایت و آرمان‌های بنیانگذار انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن ایستاده‌اند.

انتهای پیام/89029/ط30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول