اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نینوا گلستان:

باطن آمریکا باید بیان شود / از گرگ نمی‎توان گل گرفت

فرمانده سپاه نینوا گلستان با بیان اینکه رابطه با آمریکا به فرموده امام راحل رابطه گرگ و میش است، گفت: از گرگ نمی‎توان گل گرفت چراکه غریزه‎ای جز کشتار ندارد.

باطن آمریکا باید بیان شود / از گرگ نمی‎توان گل گرفت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، محمدحسین بابایی پیش از ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اظهار داشت: باطن آمریکا باید بیان شود، ما در برابر خونریز جهانخوار ایستاده‎ایم اما عده‎ای با غفلتِ تمام، می‎خواهند کشوری که به اوج ضعف خود نزدیک شده است را اجازه تنفس دهند که این یک اشتباه محض است.

وی با طرح این سوال از کسانی که امید به حذف شعار مرگ بر آمریکا دارند، تصریح کرد: آیا به آمریکای دهه 60 که انواع کودتاها را در ایران طراحی و اجرا کرد و تمام دارایی ایران و درآمدهای ارزی کشور را در بانک‎های خارجی بلوکه کرد و حتی تجهیزاتی که از آمریکا در سال‎های 1356 و 1357 خریداری شده بود را توقیف کرد می‎توان اعتماد داشت؟

آیا آمریکا تغییر ماهیت داده که برخی درصدد حذف «شعار مرگ بر آمریکا» هستند

فرمانده سپاه نینوا گلستان با یادآوری اینکه آمریکا هشت سال جنگ تحمیلی را علیه ایران طراحی، هدایت و حمایت کرده است، خاطرنشان کرد: ایران به آمریکایی که به هواپیمای مسافربری ما حمله کرد و 290 مسافر بیگناه را کشت و به فرمانده ناوی که موشک را به هواپیما شلیک کرد مدال افتخار داد چگونه می‎تواند اعتماد کند؟.

بابایی ادامه داد: آمریکایی که آشکارا از جریانات برانداز در 18 تیر 1378 و فتنه 1388 حمایت کرد، در ترور دانشمندان هسته‎ای دست داشت و مکررا از منافقان به عنوان پلیدترین انسان‎ها که دستشان به خون بیش از 16 هزار ایرانی بیگناه آغشته است حمایت کرده و می‎کند آیا این آمریکا تغییر ماهیت داده که برخی درصدد حذف «شعار مرگ بر آمریکا» و ایجاد ارتباط با این دولت هستند.

وی افزود: کسانی که خواهان حذف شعار مرگ بر آمریکا هستند کافی است به برخورد زشت مقامات کاخ سفید پس از مکالمه تلفنی رئیس‎جمهور کشورمان با رئیس‎جمهور آمریکا و نیز مذاکره وزیر خارجه دو کشور نگاه کنند، آنها که خیلی خوشحال بودند این مکالمه با ایران باعث ذوب شدن یخ‎های بی‎اعتمادی خواهد شد اما فورا نکاتی را به ایران تحمیل کردند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان ادامه داد: آمریکا مدعی شد که درخواست مکالمه از جانب ایران بود که این امر نشان می‎دهد آمریکایی‎ها از غرورشان دست نکشیدند، نکته دوم اینکه اعلام کردند همه گزینه‎ها از جمله نظامی روی میز است و نکته سوم اینکه موضوع رفع تحریم‎ها حتی بررسی نمی‎شود.

بابایی تاکید کرد: موارد مذکور نشان می‎دهد که نه آمریکای سه دهه گذشته عوض شده و نه شیوه دشمنی او با ایران تغییر کرده است پس فقط یک راه باقی می‎ماند اینکه ما عوض شویم یعنی دست از اصول و ارزش‎های خودمان برداریم و پا بگذاریم روی همه معیارهایی که بر اساس آن انقلاب کردیم، پیش رفتیم و امروز به قله‎های پیشرفت دست یافتیم و بالاتر از آن پا بگذاریم روی خون قریب به 3 هزار شهید که از خرداد 1342 تاکنون که برای این انقلاب به زمین ریخت. 

وی متذکر شد: حال کسانی که اعتقاد به چنین موضوعی یعنی «حذف شعار مرگ بر آمریکا» و ایجاد مذاکره با آن را دارند به سوالات ما پاسخ منطقی دهند چنانکه اگر قانع شدیم قطعا از طرفداران آنها خواهیم بود.

انقلاب اسلامی باعث از بین رفتن موقعیت آمریکا در خاورمیانه شده است

فرمانده سپاه نینوا گلستان یادآور شد: روزانه ده‎ها فیلم، مقاله و سخنرانی علیه ایران در آمریکا به مردم جهان منعکس می‎شود و هیچ اعتراضی به این موضوع نمی‎کنند ولی برخی از مسئولان ما تحمل نصب کمتر از 10 عنوان پوستر و بنر را که اشاره به باطن آمریکا داشت در تهران و دیگر شهرها ندارند آیا این همان روحیه تسلیم‎پذیری در مقابل ظلم نیست؟ و آیا این مرام با مرام حسینی و علوی سازگاری دارد؟.

بابایی تاکید کرد: کجاست آن فریادی که امام راحل فرمودند عزیزان انقلابی‎ام کینه آمریکا را در دل‎های خودتان نگه دارید، هر گاه آمریکا آدم شد ما با او ارتباط برقرار می‎کنیم.

وی با تصریح اینکه انقلاب اسلامی باعث از بین رفتن موقعیت آمریکا در خاورمیانه به عنوان یکی از حساس‎ترین مناطق دنیا شده است، ابراز داشت: از ابتدای انقلاب اسلامی، آمریکا تصمیم به نابودی این انقلاب گرفت و جنایاتش ادامه یافت و سفارتخانه آمریکا تبدیل به مرکز طراحی و هدایت منافقان علیه ایران همچنین فرماندهی عملیات براندازی نظام نوپای جمهوری اسلامی شد.

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: تمام کودتاها در سال 1358 و درگیری‎های داخلی کشور در کردستان، ترکمن‎صحرا، خوزستان و مرکز تهران با هدایت آمریکا و فرماندهی او به وجود آمد به طوریکه وضعیت سال 1358 ایران شبیه وضعیت کنونی مصر و حتی بخش‎هایی از آن شبیه وضعیت کنونی سوریه بود و صاحبان انقلاب این مرکز فرماندهی و کنترل را تصرف نمی‎کردند.

بابایی ادامه داد: ما ناچار به دادن تلفات و خسارات متعدد می‎شدیم بدون اینکه منشاء این مشکلات را از بین ببریم.

به گفته وی؛ بهترین اقدام در سال 1358 تسخیر لانه جاسوسی بود که به تعبیر امام راحل «انقلاب دوم» نام گرفت ضمن اینکه پس از بازخوانی اسناد باقی مانده در لانه جاسوسی ارتباطات برخی افراد سست عنصر داخل کشور با مرکز براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی کشف شد و عوامل و عناصر دستگیر شدند و نقشه‎ها لو رفت.

ابهت آمریکا در جهان شکسته شد/ ملت ایران یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهد زد

فرمانده سپاه نینوا گلستان خاطرنشان کرد: اتفاق بزرگتر این بود که ابهت آمریکا در جهان شکسته شد و بعد از آن تهدیدات آمریکا کارایی خود را از دست داد، آمریکا تا قبل از این اتفاق کمتر هزینه‎های نیروی انسانی پرداخت می‎کرد یعنی با ارعاب و تهدید بر نفوذ به اهدافش می‎رسید اما تسخیر لانه جاسوسی سبب شد که این دشمن دور برای رسیدن به اهدافش خود را نزدیک کند.

بابایی با بیان اینکه نزدیک شدن آمریکا باعث آسیب پذیری بیشتر او شد، اظهار داشت: آمریکا حرکت ناوگان حکومت‎ها را دیگر در سرزمین‎های مختلف سرنگون نمی‎کرد بلکه مجبور شد در برخی کشورها نیرو پیدا کند که منجر به شکست خوردن آمریکا شد که نشانه‎های آن اشغال افغانستان و عراق بود.

وی با بیان اینکه مردم در یوم‎الله 13 آبان امسال باشکوه بیشتری از سال‎های گذشته در راهپیمایی شرکت خواهند کرد، ابراز داشت: ملت ایران یکپارچه شعار مرگ بر آمریکا را فریاد خواهد زد چراکه زیر بار هیچ استعمارگری نمی‎رود.

به گفته فرمانده سپاه نینوا گلستان؛ مسیر راهپیمایی یوم‎الله 13 آبان فردا ساعت 9 صبح از خیابان شهید بهشتی گرگان به سمت مصلای وحدت انجام خواهد شد.

انتهای پیام/83001/ی30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول