اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تصویب شورای شهر

شهردار جدید بشرویه انتخاب شد

با تصویب شورای اسلامی شهرستان بشرویه و به اتفاق آراء هر پنج عضو شورای شهر، شهردار جدید بشرویه انتخاب شد.

شهردار جدید بشرویه انتخاب شد

رئیس و سخنگوی شورای اسلامی شهر بشرویه امروز در گفت‌‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهر اظهار داشت: حسین حسین‌پور شهردار منتخب شورای بشرویه است که برای صدور حکم به استانداری معرفی شده است.

علی قلیان ادامه داد: شهردار جدید با بررسی‌های بسیار و در نظر گرفتن و سنجیدن نیازمندی‌ها و توانایی‌های شهرستان بشرویه انتخاب و معرفی شده است.

وی اضافه کرد: بشرویه از جمله مناطقی است که در خراسان جنوبی دارای ظرفیت‌‌های مختلف در زمینه‌های مختلف فرهنگی، اقتصادی و اجتماعی است و با توجه به استعدادها و به تناسب نیازهای منطقه شورای شهر اقدام به انتخاب شهردار جدید، کرد.

رئیس شورای شهر بشرویه بر اجرای تحولات مثبت بنیادین و اساسی در مسیر پیشرفت و ترقی شهرستان تاکید کرد و متذکر شد: مجموعه شورای شهر و شهرداری با در نظر گرفتن تدابیر لازم و شرایط روز جامعه و با وحدت و انسجام در مسیر رشد و بالندگی جامعه از هیچ تلاشی دریغ نخواهند کرد.

قلیان تصریح کرد: به طور یقین شهردار جدید با تعهد و تدبر در زمینه خدمات‌رسانی به شهروندان و مرتفع ساختن مشکلات و کمبودهای موجود درحوزه شهرداری گام‌های سازنده و محکمی بر خواهد داشت.

این مسئول گفت: حسین حسین‌شهردار جدید بشرویه در پست معاونت حقوقی شهرداری ثامن مشهد فعالیت داشته است.

رئیس شورای شهر بشرویه در پایان اذعان داشت: در حال حاضر «علی‌اکبر روحبخش» تا زمان صدور حکم شهردار جدید به عنوان سرپرست شهرداری بشرویه فعالیت خواهد داشت.

انتهای پیام/69006/ن30/پو3002
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول