اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان خبر داد

اختصاص 32 میلیارد تومان برای پروژه‌های بیمارستانی همدان

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان با اشاره به هزینه 32میلیارد تومان برای پروژه‌های ملی شامل چهار بیمارستان نهاوند، اکباتان، تویسرکان و بهار گفت: برای تکمیل این بیمارستان‌ها 84 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

اختصاص 32 میلیارد تومان برای پروژه‌های بیمارستانی همدان

حبیب نادیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به پروژه‌های ملی در دست اجرا اظهار داشت: پروژه‌های ملی شامل چهار بیمارستان نهاوند، اکباتان و تویسرکان و بهار می‌شود.

وی افزود: این پروژه‌های ملی با پیشرفت متوسط 47 درصد در مجموع با 544 تخت و در 58 هزار و 550 متر مساحت در دست اجراست.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: در راستای احداث این پروژه‌ها تاکنون 32 میلیارد تومان هزینه شده و برای تکمیل آن‌ها نیز حداقل 84 میلیارد تومان اعتبار مورد نیاز است.

وی اظهار داشت: احداث بیمارستان نهاوند از اواخر سال 88 شروع شده و در حال حاضر از 55 درصد پیشرفت فیزیکی برخوردار است.

نادیان با بیان این‌که تکمیل بیمارستان 160 تختی نهاوند حداقل 14 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، ادامه داد: تاکنون بالغ بر 10 میلیارد تومان در این راستا هزینه شده است.

وی اظهار داشت: برای بیمارستان اکباتان نیز تاکنون 9 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده و 40 میلیارد تومان دیگر نیاز است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: در راستای احداث بیمارستان تویسرکان 6 میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه شده و تکمیل آن نیازمند 15 میلیارد تومان اعتبار است.

وی با اشاره به هزینه 2 میلیارد و 100 میلیون تومان برای عملیات اجرایی بیمارستان بهار افزود: تکمیل این پروژه نیز 9 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

نادیان با بیان این‌که تمام پروژه‌های ملی اولویت داشته و حائز اهمیت هستند، گفت: با توجه به قرار داشتن بیمارستان بهار در مسیر استان‌های همجوار غربی، این بیمارستان می‌تواند خدمات اورژانسی بسیاری را ارائه دهد.

وی با اشاره به عدم وجود بیمارستان در تویسرکان یادآور شد: بیمارستان 100 تختی تویسرکان نیز با 45 درصد پیشرفت فیزیکی از اولویت خاصی برخوردار است.

مدیر فنی و اجرایی اداره کل راه و شهرسازی همدان تصریح کرد: بیمارستان 220 تختخوابی اکباتان در حال حاضر 43 درصد و بیمارستان 64 تختی بهار 33 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی با اشاره به عدم تامین اعتبار پروژه‌های ملی افزود: فعلاً در لایحه پیشنهادی برای بیمارستان اکباتان چهار میلیارد و 200 میلیون تومان، برای بیمارستان نهاوند 5,5 میلیارد تومان، برای بیمارستان تویسرکان سه میلیارد و 200 میلیون تومان و برای بیمارستان بهار نیز چهار میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

نادیان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به وضع اعتبارات برای امسال، پروژه جدیدی آغاز نکرده‌ایم و تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/89006/م30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول