اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

استخدام 320 نفر از بین 7400 داوطلب کار در فولاد هرمزگان

معاون منابع انسانی شرکت فولاد هرمزگان با بیان اینکه آزمون استخدامی این سازمان با حضور بیش از هفت هزار و 400 داوطلب در شهر بندرعباس برگزار شد، گفت: از بین این تعداد در نهایت 322 نفر استخدام می‌شوند.

استخدام 320 نفر از بین 7400 داوطلب کار در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، امین کریمی عصر امروز در نشستی در حاشیه برگزاری آزمون استخدامی فولاد هرمزگان، اظهار داشت: مراحل ثبت نام جهت آزمون به صورت الکترونیکی انجام شد و با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته این آزمون با نظم خاصی در سه حوزه دانشگاه آزاد اسلامی، مجتمع آموزشی پژوهشی گفت‌وگوی تمدن‌ها و دبیرستان دانشگاه برگزار شد.

وی ادامه داد: سعی ما بر این است که بتوانیم در آینده نزدیک نتیجه این آزمون را مشخص کنیم و معادل 1.5 برابر ظرفیت نفرات واجد شرایط از هر گروه پذیرفته، پس از گذراندن مراحل مصاحبه علمی، معاینات پزشکی و گزینش، نفرات دارای شرایط دعوت به همکاری می‌شوند.

این مسئول، تعداد پذیرفته‌شدگان نهایی این آزمون را 322 نفر ذکر کرد و گفت: این افراد در بخش‌های عملیاتی و ستادی مشغول به کار خواهند شد.

کریمی با بیان اینکه با جذب این تعداد، نیروهای مورد نیاز این شرکت تکمیل می‌شود، اذعان داشت: البته با اجرای طرح توسعه این شرکت برای تولید سه میلیون تن فولاد در آینده امکان جذب نیرو متخصص فراهم می‌شود.

مدیر امور اداری شرکت فولاد هرمزگان نیز در خصوص برگزاری آزمون استخدامی این شرکت گفت: این آزمون پس از بررسی نیاز شرکت براساس چارت سازمانی مصوب و تعیین تعداد مورد نیاز در هر رشته و مقطع تحصیلی از طریق رسانه‌ها و سایت اینترنتی شرکت اقدام به ثبت نام از داوطلبان به صورت الکترونیکی به عمل آمد.

سید محمدرضا شاه‌جهان‌پور افزود: با توجه به تعامل فولاد هرمزگان با جامعه دانشگاهی و بر اساس تفاهم به عمل آمده متولی آزمون دانشگاه هرمزگان شد که در سه نوبت صبح و عصر به مدت دو روز جهت مقاطع دیپلم، کاردانی، کارشناسی و کارشناسی ارشد برگزار گردید.

وی ادامه داد: شرکت کنندگان بر اساس جدول نیازها که در اطلاعیه استخدام منتشر شده، هشت هزار و 338 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 925 نفر به دلیل عدم احراز شرایط لازم کارت ورود به جلسه آزمون برای آنها صادر نشد.

این مسئول تصریح کرد: آزمون بنابر استانداردهای سازمان سنجش همانند کنکور سراسری و با رعایت تمام نکات لازم با نظارت حراست سازمان سنجش و همکاری دانشگاه هرمزگان، فولاد هرمزگان و فولاد مبارکه برگزار شد.

وی اذعان داشت: به منظور رفاه حال داوطلبان امکانات رفاهی لازم از جمله سرویس ایاب و ذهاب در پایانه مسافربری، ایستگاه راه آهن و سطح شهر بندرعباس و همچنین نصب تابلوهای راهنما فراهم شد.

شاه‌جهان‌پور بیان داشت: تلاش مدیر عامل و سایر دست اندرکاران بر این است که آزمون استخدامی در نهایت عدالت و با شرایط منصفانه برگزار، تا افرادی که واجد شرایط لازم هستند جذب شرکت شوند.

محمد رشیدی، مسئول برگزاری آزمون دانشگاه هرمزگان نیز گفت: اهمیت آزمون استخدامی فولاد هرمزگان به گونه‌ای برای مدیران ارشد شرکت فولاد هرمزگان مهم بود که مدیر عامل این شرکت چندین بار از حوزه‌های آزمون بازدید به عمل آورد.

وی افزود: خدمات سرویس دهی به داوطلبان در نقاط مختلف شهر، و هزینه کمی که از داوطلبان جهت ثبت نام اخذ شد و همچنین بنرهای راهنما در سطح شهر از تفاوت‌های این آزمون با دیگر آزمون‌های برگزار شده در بندرعباس بود که تمامی این امکانات توسط فولاد هرمزگان جهت رفاه داوطلبان مهیا شده بود.

رشیدی برگزاری این آزمون را از لحاظ کمی و کیفی کم نظیر و در سطح بالایی ارزیابی و گفت: از نظر کمی بیش از هفت هزار و 400 نفر در این آزمون شرکت کردند.

انتهای پیام/88001/ذ40/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول