اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس واحد نسوز شرکت فولاد هرمزگان خبر داد

ثبت رکورد جدید مصارف نسوز در فولاد هرمزگان

شرکت فولاد هرمزگان موفق به دستیابی رکورد کاهش مصارف نسوز شد.

ثبت رکورد جدید مصارف نسوز در فولاد هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد هرمزگان، رئیس واحد نسوز شرکت فولاد هرمزگان با اعلام این خبر اظهار داشت: در مهر ماه سال گذشته میزان مصرف نسوز 27 کیلوگرم به ازای هر تن ذوب بود که این مقدار در شهریور ماه سال‌ جاری به 10.1 کیلوگرم به ازای هر تن ذوب تولیدی کاهش یافت.

محمد ملابیک با اشاره به مزایای کاهش مصرف نسوز در کارخانه‌های فولادسازی افزود: کاهش مصرف نسوز در فولاد سازی علاوه بر صرفه‌جویی اقتصادی، افزایش بهره‌وری، تسریع در تولید و مصرف بهینه را به دنبال دارد.

وی با اشاره به عوامل مهم دستیابی به این رکورد، نیروی انسانی متخصص و متعهد و حضور مشاورین باتجربه به‌ویژه از فولاد مبارکه، بازدیدهای متوالی، کنترل لازم بر روند تولید، کنترل و مدیریت موثر بر پروسه تولید، تغییر و اصلاح روش‌ها و دستورالعمل‌های کاری در تولید و نسوز، تغییر مواد نسوز به مواد باکیفیت شاهد کاهش مصرف نسوز و‌ بهره‌برداری صحیح از تجهیزات را از جمله عوامل موثر نام برد.

ملابیک با اشاره به عمر نسوز سقف کوره و واحد سنجش آن که تعداد ذوب‌های گرفته شده از کوره قوس الکتریکی است، افزود: این تعداد به 1113 ذوب، عمر نسوز کوره 608 ذوب و عمر پاتیل 109 ذوب رسیده است.

انتهای پیام/2310/غ/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول