اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره‌‌کل ورزش و جوانان هرمزگان:

عملکرد فولاد هرمزگان در حمایت واقعی از ورزش هرمزگان برجسته است

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان گفت: عملکرد فولاد هرمزگان در حمایت واقعی از ورزش هرمزگان برجسته است.

عملکرد فولاد هرمزگان در حمایت واقعی از ورزش هرمزگان برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی خواجه‌فینی بعد از ظهر امروز در بازدید مدیران باشگاه‌های ورزشی بندرعباس از قسمت‌های مختلف شرکت فولاد استان هرمزگان با اشاره به طاقت‌فرسا بودن کار در صنعت فولاد، اظهار داشت: ماهیت فعالیت در چنین صنعتی داشتن جسم و روح سالم، خستگی‌ناپذیر و دارای انگیزه است و ورزش مهم‌ترین عامل برای تحقق آن به شمار می‌رود.

وی افزود: فولاد هرمزگان متناسب با روند رو به رشد تولید، اهمیت ورزش را به خوبی درک کرده و با توجه به زمان کمتر از دو سال از زمان بهره‌برداری، اقدامات مناسبی هم برای ورزش کارکنان خود و هم برای ورزش استان برداشته است.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان بیان داشت: با توجه به حسن نیت این شرکت به ورزش استان به ویژه ورزش کارگری، همگانی و مشارکت دادن خانواده‌ها در مقوله ورزش، هر نوع خدماتی که در توان ما باشد را در اختیار کارکنان تلاشگر فولاد هرمزگان قرار می‌دهیم.

خواجه‌فینی با اشاره به اینکه فولاد هرمزگان در توسعه ورزش همگانی و کارگری می‌تواند الگوی دیگر صنایع استان هرمزگان باشد، افزود: توسعه و ترویج ورزش در جوامع امروزی به عنوان زمینه‌ساز تأمین و تربیت نیروی انسانی سالم و تندرست به عنوان بخشی از برنامه‌های توسعه ملی به شمار می‌رود.

وی اذعان داشت: با توجه به اینکه این شرکت زمینه اشتغال پایدار جمع کثیری از جوانان را فراهم کرده است، توجه به ورزش این افراد که بخشی از جامعه هستند حائز اهمیت است، چراکه با افزایش کارایی و سلامت افراد و خانواده‌های آنان، سلامتی روحی و روانی و افزایش بهره‌وری به دست می‌آید.

معاون اداره‌کل ورزش و جوانان استان هرمزگان عنوان کرد: صنایع استان هرمزگان باید به کمک ورزش استان بیایند و در تقویت و گسترش تأسیسات ورزشی که مورد استفاده آحاد مردم قرار می‌گیرد، همکاری کنند.

خواجه‌فینی در پایان اذعان داشت: تشویق آحاد مردم به ورزش می‌تواند موجب کاهش عوارض و بیماری‌ها و همچنین ناهنجاری‌های ناشی از عدم تحرک و یا کاهش بیماری‌های روانی مانند افسردگی، اضطراب و استرس شوند.

انتهای پیام/88007/ذ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول