اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با معرفی نفرات برتر

جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان خاتمه یافت

نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان با معرفی نفرات برتر با حضور سعید پورصمیمی پیشکسوت تئاتر و سینما طی مراسمی در خانه تاریخی نگین این شهرستان به کار خود پایان داد.

جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان خاتمه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر که به همت فرهنگسرای مهر سازمان رفاهی تفریحی این شهرستان از 30 مهرماه کار خود را آغاز کرد پس از شش روز رقابت بین 28 گروه نمایشی از سراسر کشور با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط بهرام ابراهیمی پیشکسوت تئاتر به کار خود پایان داد.

بر اساس رأی هیئت داوران نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر کاشان تندیس جشنواره همراه با لوح تقدیر و جایزه نقدی به صورت مشترک به سعید خسروی از کاشان و مجتبی راوش از کازرون تعلق گرفت.

سحر خداداده بازیگر نمایش آسمان روزهای برفی علاوه بر دریافت تندیس جشنواره، لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی جشنواره به عنوان بازیگر برتر زن جشنواره، تندیس و لوح تقدیر بازیگر برگزیده جشنواره را نیز به خود اختصاص داد.

تندیس جشنواره و لوح تقدیر همراه با جایزه نقدی بخش نویسندگان نمایشنامه جشنواره به علی دل‌پیشه از کازرون برای نمایش بچه هامون روی یک خط ممتد اهدا شد.

در بخش پوستر جشنواره، دیپلم افتخار به مصطفی توفیقی از کاشان تعلق گرفت و فهیمه رمضانی از اصفهان و مصطفی توفیقی از کاشان نیز مفتخر به دریافت جوایز بخش بروشور جشنواره شدند.

محمد عرب و محمدجواد رشادی نیز دیپلم افتخار و لوح تقدیر و جایزه نقدی جشنواره را در بخش موسیقی برای نمایش آسمان روزهای برفی از آن خود کردند.

آتنا فارسی جانی و مجتبی راوش دیپلم افتخار و جایزه نقدی بخش طراحی لباس جشنواره را دریافت کردند و پویان عطایی نیز دیپلم افتخار بخش طراحی صحنه و نور را به خود اختصاص داد.

هیات داوران نهمین جشنواره تئاتر مهر در بخش کارگردانی هیچ اثری را انتخاب نکرد.

نمایش‌های مخزن به کارگردانی مهدی رضایی و آسمان روزهای برفی به کارگردانی مهیار عسگری از کاشان از جمله نمایش‌های انتخابی هیئت داوران برای معرفی به بخش جنبی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر می‌باشد.

هیئت انتخاب و داوری بخش مسابقه نهمین جشنواره سراسری تئاتر مهر را افرادی نظیر بهروز بقایی بازیگر و کارگردان، سهراب سلیمی کارشناس کارگردانی و بازیگری و بهرام ابراهیمی یزدی کارشناس نمایش تشکیل می‌دادند. 

انتهای پیام/2406/ع30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول