اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردیس:

امروز چهره واقعی آمریکا بیش از گذشته برای جهان مشخص شده‌ است

فرماندار فردیس گفت: امروز چهره واقعی آمریکا بیش از گذشته برای جهان مشخص شده‌ است.

امروز چهره واقعی آمریکا بیش از گذشته برای جهان مشخص شده‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سیدابراهیم کساییان ظهر امروز در شورای فرهنگ عمومی شهرستان فردیس اظهار داشت: اقدامات آمریکا علیه ایران نشان‌دهنده این است که ما هیچگاه نمی‌توانیم به آمریکا اعتماد داشته باشیم.

وی افزود: 34 سال پیش لانه جاسوسی آمریکا توسط دانشجویان در ایران مشخص شد و امروز شنود مکالمات توسط آمریکا در برخی از کشورها موید این مسئله است که آمریکا هیچ‌گاه قابل اطمینان و اعتماد نخواهد بود.

فرماندار فردیس با بیان اینکه در یوم الله 13 آبان فریاد مرگ بر آمریکا در کشور طنین‌انداز خواهد شد، افزود: ملت همیشه در صحنه ایران اسلامی بار دیگر با مشت‌های گره کرده در روز 13 آبان انزجار خود را از اقدامات آمریکا علیه کشور به نمایش خواهند گذاشت.

کساییان با اعلام اینکه مردم هیچگاه ولایتمداری و پیروی از دستورات ایشان را فراموش نخواهند کرد، گفت: تحریم و تهدیدات دشمنان علیه کشور هیچ تأثیری در اراده مردم نخواهد داشت بلکه ملت ایران را مصمم‌تر خواهد کرد تا روی پای خود ایستاده و کشور را بیش از گذشته به سمت توسعه و آبادانی سوق دهند.

وی با تأکید بر اینکه امسال راهپیمایی 13 آبان باشکوه‌تر از سال‌های قبل برگزار خواهد شد، ادامه داد: تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه این مراسم در این شهرستان اندیشیده شده است.

وی مسیرهای راهپیمایی یوم‌العهد 13 آبان را از فلکه دوم فردیس اعلام کرد و گفت: این مراسم از فلکه دوم فردیس آغاز و تا مصلای امام خمینی (ره) این منطقه ادامه دارد.

انتهای پیام/2302/ک20/آ3004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول