اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه عاشورا طی بیانیه‌ای

شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد

سپاه عاشورا امروز با انتشار پیامی به مناسبت 13 آبان اعلام کرد: شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی از آموزه‌های مسلم و لایتغیر دینی ماست.

شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، سپاه عاشورا امروز به مناسبت 13 آبان با انتشار بیانیه‌ای که نسخه‌ای از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در تبریز قرار گرفت، اظهار کرده است: 13 آبان یادآور روزی است که دانشجویان پیرو خط امام با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، پرده از سیاست‌های منافقانه و مزدورانه آمریکا برداشتند و امام راحل(ره) با آن موضع‌گیری حکیمانه و مقتدرانه که از تسخیر لانه جاسوسی به انقلاب دوم تعبیر کردند، بر عملکرد سیاسی دانشجویان مهر تایید زده و دهان غرب‌زدگان و ورشکسته‌های سیاسی را بستند.

در ادامه بیانیه تصریح شده است: امروز آمریکای جنایتکار و مدعی دموکراسی و حقوق بشر خیال می‌کند مردم فهیم و بصیر انقلاب اسلامی ایران، خیانت‌ها، جنایت‌ها و زیاده‌خواهی‌های آنها را از آغاز انقلاب با تحمیل جنگ نابرابر، ترور شخصیت‌های سیاسی، دینی و فرهنگی و دانشمندان هسته‌ای، تحریم‌های ناجوانمردانه اقتصادی، فتنه سال 88 و ... از یاد برده است، در حالیکه 13 آبان بهانه‌ای است که امت ایران اسلامی به ویژه خانواده شهدا، جانبازان و آزادگان، عمق کینه خود را که نسبت به استکبار جهانی در سینه‌هایشان انباشته شده است، بار دیگر ابراز داشته و هر چه فریاد دارند بر سر آمریکا بکشند.

این بیانیه تصریح کرده است: امروز اگر رهبر استراتژیست انقلاب اسلامی ایران سخن از «نرمش قهرمانانه» در عرصه دیپلماسی به زبان می‌آورند در حقیقت به معنی اتمام حجت برای استکبار جهانی است تا به دنیا ثابت کنند که آمریکا هیچ‌وقت قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.

در ادامه این بیانیه آمده است: اینک سپاه عاشورا ضمن دعوت از مردم غیور و استکبارستیز ایران اسلامی به ویژه خانواده شهدا، جانبازان، آزادگان و بسیجیان ولایتمدار ایران برای شرکت در راهپیمایی باشکوه 13 آبان، با هدف به نمایش گذاشتن انزجار، نفرت و خشم مقدسشان، اعلام می‌دارد تا زمانی که استکبار جهانی به ویژه آمریکای جنایتکار و روسیاه از آن همه ظلم و ستمی که در حق مردم مظلوم ایران اسلامی روا داشته، عذرخواهی نکرده است و تا زمانی که دست از ظلم و جنایت و توطئه علیه مردم مسلمان در سرتاسر جهان برنداشته و تحریم‌های ناجوانمردانه و ظالمانه اقتصادی را ملغی نساخته و غرامت‌های خود را نپرداخته است، دست از استکبارستیزی برنخواهد داشت و بار دیگر شعار «مرگ بر آمریکا» را در 13 آبان طنین‌انداز خواهد کرد.

این بیانیه افزوده است: شعار «مرگ بر آمریکا» ریشه در مبانی اعتقادی ما دارد و ظلم‌ستیزی و استکبارستیزی از آموزه‌های مسلم و لایتغیر دینی ماست و هرکس که اعتقاداتش ریشه در کربلا داشته باشد، هیچ‌وقت زیر بار ستم و ذلت نمی‌رود چنانچه تا به حال نرفته و نخواهد رفت.

در ادامه این بیانیه تصریح شده است: در این راه شاخصه اصلی ما مواضع حکیمانه و مقتدرانه رهبر فرزانه انقلاب، امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی) است و تا زمانیکه استکبار جهانی در رفتار سیاسی خود انعطاف به خرج نداده است ما نیز بر مواضع مقتدرانه خود در مقابل استکبار جهانی، مستحکم ایستاده‌ایم و این ایستادگی را در روز 13 آبان، روز ابراز خشم و نفرت علیه مستکبران جهانی با مشت‌های گره کرده و فریادهای رعدآسا به نمایش خواهیم گذاشت و آتش قهرمانی را در خرمن بیدادگران تاریخ خواهیم انداخت چرا که ما مفسران «اشدا علی الکفّار و رحما بینهم» هستیم.

انتهای پیام/60001/خ/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول