اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اسدآباد در مجلس:

آمریکا از درنده‌خویی دست بردارد/ استمرار شعار «مرگ بر آمریکا»

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که آمریکا از خوی درنده‌خویی خود دست برندارد، لحظه‌ای از شعار مرگ بر آمریکا عدول نخواهیم کرد.

آمریکا از درنده‌خویی دست بردارد/ استمرار شعار «مرگ بر آمریکا»

بهروز نعمتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با اشاره به یوم‌الله 13 آبان و حضور حداکثری مردم در روز استکبارستیزی اظهار کرد: 13 آبان از روزهای به یادماندنی در نظام جمهوری اسلامی است و با توجه به اجحافات صورت گرفته به کشور از سوی رژیم پهلوی و آمریکایی‌ها این روز از روزهای ماندگار تاریخ ایران شد.

وی با بیان اینکه 13 آبان همان روزی است که به عنوان یوم‌الله از آن یاد شده است، افزود: ملت ایران باید با تدبیر نسبت به این موضوع و با توجه به حواشی جهان امروزی، این روز را گرامی بدارند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در خصوص پافشاری ملت ایران بر ادامه سر دادن شعار «مرگ بر آمریکا» خاطرنشان کرد: تا زمانی که آمریکایی‌ها به سر عقل نیامده و منافع کشور ما را در نظر نگیرند، این شعار را یکصدا و با همدلی سر خواهیم داد.

وی یادآور شد: تا زمانی که آمریکا از خوی درنده‌خویی خود دست برندارد، شعار ما همچنان باقی است و حتی لحظه‌ای از آن عدول نخواهیم کرد.

نعمتی با تأکید بر حضور حداکثری مردم در راهپیمایی 13 آبان اذعان کرد: مردم  همواره حافظ منافع نظام بودند و در روزهای مختلف و در هر زمانی که لازم بوده، پای کار بوده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: ملت ایران برای گرامیداشت روزهای تاریخی فراموش‌نشدنی، نیاز به توصیه کسی ندارند و این مردم آگاه، حضوری بیش از سال‌های قبل خواهند داشت.

انتهای پیام/89003/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول