اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی:

صادرات نیازمند حرفه‌ای شدن است

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی گفت: صادرات نیازمند حرفه‌ای شدن است چرا که در بازارهای جهانی فرصت‌ها به ندرت بدست می‌آید و به سرعت از بین می‌رود.

صادرات نیازمند حرفه‌ای شدن است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، ارسلان غفاری پیش از ظهر امروز در همایش تجلیل از صادرکنندگان نمونه خراسان جنوبی، اظهار کرد: در برنامه‌های توسعه کشور، صادرات به عنوان یک عنصر موثر و کلیدی در توسعه اقتصادی محسوب شده است.

وی ادامه داد: در این برنامه‌ها بر آمادگی زیرساخت‌های فرهنگی و اجتماعی برای بکارگیری استراتژی‌های صادراتی تأکید شده است.

صادرات یعنی ارتباط با بازارهای حرفه‌ای و حرفه ای‌های بازار

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی تصریح کرد: توسعه صادرات و ورود صحیح به بازارهای جهانی و حفظ شرایط ماندگاری در آن حاصل نمی‌شود مگر با ایجاد یک راهبرد مشخص و پایدار صادراتی که به صورت قانون غیر قابل تغییر درآمده است.

غفاری با تأکید بر آمادگی فرهنگی تولید بهترین کالا برای صادرات در جامعه، اذعان داشت: در دنیای آینده، بازاریابی جهانی و جهان بازاری شدن ملاک عمل قرار می‌گیرد.

وی گفت: صادرات نوعی ارتباط و کارکردن با بازارهای حرفه‌ای و حرفه ای‌های بازار در آن سوی مرزها است.

یکی از شرایط صادرات کار کردن است

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی صادرات را نقطه آغاز ارتباط برقرارکردن با دیگران دانست و افزود: صادرات برای رشد و توسعه اقتصادی کشور لازم و ضروری است که از فروش تولیدات یا خدمات به کشورهای دیگر برای کسب درآمد ارزی حاصل می‌شود و در برقراری موازنه تجاری و ایجاد تعادل اقتصادی کمک شایانی می‌کند.

غفاری اضافه کرد: صادرات یعنی بازاریابی فرامرزی و حرکت در آن سوی مرزهای ملی که از نظر فرهنگی، اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و اقلیمی با ما تفاوت دارند.

وی با بیان این‌که یکی از شرایط صادرات کار کردن است، تصریح کرد: صادرات نیازمند حرفه‌ای شدن است چرا که در بازارهای جهانی فرصت‌ها به ندرت به دست می‌آید و به سرعت از بین می‌رود.

تعامل سازنده و بر اساس منافع ملی با منطقه و جهان

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی یادآور شد: بانک ایران زمین به سبب مجوز صادره توسط بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در سال 90 در فهرست تابلوی قیمت‌های بورس قرار گرفته است.

غفاری اظهار امیدواری کرد در دولت تدبیر و امید با هدایت رهبری، یاری مردم و کارشناسان، تعامل سازنده با منطقه و جهان و بر اساس منافع ملی زمینه برای تحقق حماسه اقتصادی فراهم شود و ضمن غلبه بر مشکلات، بستر را برای تحقق پیش نیاز رسیدن به چشم انداز 1404 هموار کند.

وی با بیان این‌که بانک ایران زمین برخود می‌بالد که از این پس تجلیل از صادرکنندگان را در کارنامه خود دارد، اذعان داشت: این بانک در پی آن است که با ارائه خدمات با کیفیت و تأکید بر مشتری‌مداری بانکی پیشرو در اقتصاد آینده ایران باشد.

حمایت اعتباری و تسهیلاتی در راستای توسعه اقتصادی توسط بانک ایران زمین

مدیر امور شعب بانک ایران زمین خراسان جنوبی یادآور شد: بانک ایران زمین بر آن است که با رعایت کامل قوانین و مقررات پولی و مالی کشور تجربیات برتر بین‌المللی را به کار ببندد و خدمات خود را در بالاترین استانداردهای کیفی ارائه دهد.

غفاری خاطر نشان کرد: این بانک به عنوان یکی از بنگاه‌های اقتصادی استان در این مجال آمادگی خود را برای هرگونه حمایت اعتباری و تسهیلاتی از بخش‌های مختلف کشاورزی، صنعت، معدن و بازرگانی استان در راستای توسعه اقتصادی و صادرات اعلام می‌کند.

انتهای پیام/69022/ق40/پو3002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول