اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

خانواده‌های شهدا برکات انقلاب اسلامی هستند

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شوای اسلامی گفت: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است زیرا آن‌ها برکت انقلاب اسلامی ایران هستند.

خانواده‌های شهدا برکات انقلاب اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، ظهر امروز نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی همراه با امام جمعه، فرماندار و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران تویسرکان و خبرنگار فارس با سه خانواده شهید این شهرستان دیدار کرد.

در حاشیه این آیین نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در این شهرستان با بیان اینکه شهدا مسیر حق را بر آزادیخواهان ملل جهان رهنمون شدند، تاکید کرد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با الگوپذیری از سیره اهل بیت(ع) و لبیک به فرمان ولایت فقیه امنیت و اقتدار را با تثبیت انقلاب در جامعه حاکم کردند.

محمد‌مهدی مفتح دیدار با خانواده شهدا را سرمایه‌گذاری خواند و اذعان کرد: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران وظیفه همه مسئولان است چراکه آن‌ها نعمت و برکت انقلاب اسلامی ایران هستند.

وی خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان را سرمایه‌های کشور خواند و تاکید کرد: حفظ و صیانت از این سرمایه‌ها باید همیشه در اندیشه و رأس اهداف مسئولان باشد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه برای انقلاب هزینه زیادی پرداخت کردیم، ابراز کرد: ترویج فرهنگ شهید و شهادت با معرفی راه و روش شهدای هشت سال دفاع مقدس در پیکره جامعه متناسب با زمان خود فراگیر شود.

وی سرکشی از خانواده شهدا و ایثارگران را درسی بزرگ برای مسئولان برشمرد و افزود: قرار گرفتن در فضای معطر به ایثارگری و جهاد، ضمن تذکر به مسئولان، آن‌ها را موظف به توجه و نشر این معنویت بی‌بدیل در جامعه می‌کند.

مفتح با یادآوری استقلال و اقتدار ایران اسلامی تصریح کرد: باید قدردان گذشت خانواده شهدا، جانبازان و ایثارگران باشیم و از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب با تمام  توان دفاع کنیم.

*لزوم بصیرت‌افزایی نسل انقلاب از دفاع مقدس هشت ساله

امام جمعه تویسرکان نیز در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه شهدا، ایثارگران و جانبازان هشت سال دفاع مقدس مایه افتخار ملت ایران اسلامی هستند، اظهار کرد: نهادینه کردن فرهنگ هشت سال حماسه و گذشت مردم ایران بسیاری از مسائل و مشکلات امروز در جامعه را حل می‌کند.

حجت الاسلام مرتضی موحدی بر لزوم شناخت و بصیرت نسل‌های انقلاب از چگونگی دفاع و راه انتخابی مردم ایران در دوران جنگ تاکید کرد و گفت: امروز استکبار با برنامه‌های فریبنده دنبال جدا کردن جامعه از آرمان‌های شهدا و امام خمینی(ره) است.

وی با تاکید بر بازخوانی مکرر جریان دفاع مقدس، بیان کرد: غفلت از این میراث و سرمایه‌ بی‌بدیل دشمن را خوشحال می‌کند پس باید مراقب بود.

امام جمعه تویسرکان از جانبازان به عنوان سند پایداری و اسوه صبر یاد کرد و افزود: خانواده شهدا روشنایی‌بخش جامعه هستند.

فرماندار تویسرکان نیز با اشاره به اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: نهادینه‌سازی فرهنگ هشت سال دفاع مقدس باید برای جامعه طراحی و اجرایی شود.

حسین‌علی شرکائی با بیان اینکه مکتب اسلام با خون شهدای هشت سال دفاع مقدس در جهان احیا شد، متذکر شد: باید قدردان خون شهدا باشیم زیرا استقلال و اقتدار امروز کشور مرهون خون شهداست.

انتهای پیام/89010/ق40/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول