اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت:

پدافند غیرعامل در بازدارندگی دشمن تاثیرگذار است

فرماندار رشت پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عامل بازدارندگی توصیف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در بازدارندگی از خطر دشمن تاثیرگذار است.

پدافند غیرعامل در بازدارندگی دشمن تاثیرگذار است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی ظهر امروز در جلسه پدافند غیرعامل این شهرستان اظهار کرد: با توجه به پیشرفت تکنولوژی و سیستم‌های الکترونیکی باید آمادگی بیشتری در پدافند غیرعامل داشته باشیم.

وی بر انجام فعالیت‌های شایسته در پدافند غیرعامل تاکید کرد و افزود: پدافند غیرعامل امنیت ملی کشور را حفظ می‌کند.

عظمتی با بیان اینکه تاریخ به اقدام مسئولان و صحنه‌گردانان ایران توجه دارد، تصریح کرد: آیندگان نسبت به اقدام عملی امروز مسئولان قضاوت می‌کنند.

فرماندار رشت به امکان وقوع حوادث و تهدیدها اشاره کرد و گفت: آمادگی لازم برای مقابله با تهدیدها باید وجود داشته باشد.

وی پدافند غیرعامل را در راستای آمادگی تمام دستگاه‌ها خواند و بیان کرد: پدافند غیر عامل موجب نجات مردم در حوادث می‌شود.

عظمتی آموزش در پدافند غیرعامل را بسیار حائز اهمیت دانست و خاطرنشان کرد: پدافند غیرعامل بستر مناسب توسعه پایدار و توان ملی کشور است.

فرماندار رشت پدافند غیرعامل را در راستای تنش‌زدایی ذکر کرد و یادآور شد: بسیاری از تنش‌ها با پدافند غیرعامل کاهش پیدا می‌کند.

وی پدافند غیرعامل را بهترین و ارزان‌ترین دفاع برای کشور عنوان کرد و افزود: نهادینه شدن تفکر استفاده از حداقل امکانات می‌تواند بسیاری از خطرها را کاهش دهد.

عظمتی پدافند غیرعامل را مهم‌ترین عامل بازدارندگی توصیف کرد و گفت: پدافند غیرعامل در بازدارندگی خطر دشمنان تاثیرگذار است.

فرماندار رشت با اشاره به وجود حوادث غیر مترقبه در گیلان، اظهار کرد: فصل بارندگی در گیلان آغاز شده و رشت معروف به شهر باران است.

وی به آبگرفتگی معابر عمومی در خیابان‌های رشت اشاره کرد و افزود: آبگرفتگی معابر با اقدام‌های انجام شده کاهش پیدا کرده و آسیب‌ها به کمترین حد رسیده است.

عظمتی با بیان اینکه در منطقه پیربازار رشت دیگر آبگرفتگی نداریم، تصریح کرد: احتمال بارش برف سنگین در زمستان وجود دارد و تمام دستگاه‌های خدمات‌رسان و امدادی باید به این موضوع توجه داشته باشند.

فرماندار رشت بر رفتار صحیح و اسلامی کارکنان دستگاه‌ها با مردم تاکید کرد و یادآور شد: با امکانات محدود شاید نتوان تمام مشکلات را برطرف کرد اما با رفتار صحیح می‌توان مردم را راضی نگه‌داشت.

وی جمهوری اسلامی ایران را متکی به مردم خواند و بیان کرد: مسئولان در نظام اسلامی با رای مردم انتخاب می‌شوند.

*تعاونی دهیاری کوچصفهان برتر کشوری شد

عظمتی در ادامه با اشاره به فعالیت تعاونی دهیاری‌ها در شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: تعاونی مذکور در بخش‌های مختلف فعال است و خدمات خوبی به روستائیان ارائه می‌دهد.

فرماندار رشت به کسب رتبه برتر ملی تعاونی دهیاری کوچصفهان اشاره کرد و گفت: تعاونی مذکور با برنامه‌ریزی و پیگیری‌های مستمر توانسته رتبه برتر شهرستانی، استانی و کشوری را کسب کند.

انتهای پیام/84001/ر40/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول