اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین:

مسابقات بزرگ کتابخوانی در ایام محرم برگزار می‌شود

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین از برگزاری مسابقه بزرگ کتابخوانی با موضوع حماسه امام حسین (ع) در ایام محرم خبر داد.

مسابقات بزرگ کتابخوانی در ایام محرم برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، محمد فتحی صبح امروز در جلسه هماهنگی برگزاری این مسابقه اظهار داشت: طبق مصوبه انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین این مسابقه با بهره‌گیری از مطالب جلد اول کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: طبق مصوبه انجمن و با حمایت دهیاران، شهرداری‌ها و نهادهای فرهنگی سطح شهرستان نمین به نفر اول کمک هزینه سفر به عتبات عالیات اهدا خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین با اشاره به جوایز نفرات برتر در مقام‌های بعدی در این مسابقه نیز یادآور شد: به نفر دوم کمک هزینه سفر به مشهد مقدس و به 10 نفر بعدی نیز کارت‌های هدیه تعلق خواهد گرفت.

فتحی گفت: برندگان این مسابقه در هفته کتاب که از 25 الی دو آذر برگزار خواهد شد، معرفی خواهند شد.

این مسئول بیان داشت: این مسابقات با هدف آشنایی بیشتر جوانان با فرهنگ عاشورایی برگزار می‌شود و امیدواریم با شرکت پرشور جوانان و نوجوانان و نسل جدید در این مسابقات روبرو شویم.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نمین در پایان سخنان خود همچنین هدف از معرفی کتاب «حماسه حسینی» شهید مطهری به عنوان منبع برای مسابقه بزرگ کتابخوانی در ایام محرم را نیز اشاعه و ترویج فرهنگ مطالعه در بین اقشار مختلف مردم یاد کرد.

انتهای پیام/62007/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول