اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس:

تنها شعار 13 آبان، انزجار از آمریکا باشد

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس گفت: 13 آبان امسال باید تنها تمرکز بر ابراز انزجار از آمریکا باشد و از هر گونه گفتار یا رفتاری که تضعیف نظام را نتیجه دهد خودداری شود.

تنها شعار 13 آبان، انزجار از آمریکا باشد

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، حجت‌الاسلام محمد رضایی ظهر امروز در نشست ستاد بزرگداشت یوم‌الله 13 آبان اظهار داشت: مقام معظم رهبری جز مواردی که انتقاد خود را بیان فرمودند دیپلماسی دولت را تایید و از رئیس جمهور برخاسته از ملت حمایت کردند بنابراین باید همین مشی در راهپیمایی استکبارستیزی پیروی شود.

وی افزود: برخی مطالب غیرمستند و نظرات شخصی افراد که در جامعه در مورد توافقات مطرح شد نباید مد نظر قرار گیرد که بنابر اعلام رسمی در توافقات هیچ تعلیقی صورت نگرفته و از مواضع نظام عدول نشده است.

رضایی با اشاره به اینکه دیپلماسی مد نظر مقام معظم رهبری همان دیپلماسی مبتنی بر عزت، مصلحت و حکمت است. ادامه داد: برخی از جمله صهیونیست‌ها به دنبال آن هستند که با اعمال نفوذ مذاکرات ایران و 1+5 به سمت دیگری برود.

وی اضافه کرد: دشمنی ملت ما با آمریکا اصیل بوده و به سبب دشمنی این کشور با آزادگی و عدالت است.

رضایی تصریح کرد: امروز شعار مرگ بر آمریکا در هر جا و حتی در اروپا و کشورهای دوست آمریکا فراگیر شده و این امر به دلیل روحیه خودبرتربینی آمریکا است.

رضایی شنود مکالمات کشورهای هم‌پیمان را اوج رسوایی برای آمریکا دانست و خاطرنشان کرد: اگر خواست ملت ایران توسط دولتمردان آمریکا محترم شمرده شده و آمریکا دست از دشمنی با ملت ما بردارد و این را در عمل نشان بدهد ملت ایران به دست برداشتن از شعار مرگ بر آمریکا خواهد اندیشید که این را زمان مشخص می‌کند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی فارس بیان کرد: برخی که ساده‌اندیشانه گمان می‌کنند اگر اکنون این شعار داده نشود آمریکا دست از دشمنی بر می‌دارد به یاد بیاورند که هر بار ایران کوتاه آمده دشمنی آمریکا بیشتر شده چنانکه بعد از مباحث تعلیق در دولت‌های گذشته آنها ایران را محور شرارت خواندند.

وی در ادامه گفت: راهپیمایی 13 آبان امسال با تاکید ویژه بر حضور دانشجویان برگزار می‌شود اما تنها متعلق به یک صنف نیست و برای حضور گسترده تمام آحاد مردم باید برنامه‌ریزی صورت گیرد.

رضایی یادآور شد: راهپیمایی امسال ساعت 9 صبح پس فردا در میدان ارم برگزار می‌شود و در پایان بیانیه مشترک دانشجویی و دانش‌آموزی قرائت خواهد شد.

انتهای پیام/2448/ی30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول