اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم اهواز در مجلس:

امسال شعار مرگ بر آمریکا را مقتدرانه‌تر سر می‌دهیم

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی گفت: در روز 13 آبان امسال ملت ما شعار مرگ بر آمریکا را با صدایی رسا‌تر و مقتدرانه‌تر از همیشه سر می‌دهد.

امسال شعار مرگ بر آمریکا را مقتدرانه‌تر سر می‌دهیم

سید شکرخدا موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: شعارهای ضد استکباری ملت ایران به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در 13 آبان امسال مانند گذشته با‌‌ همان اقتدار به گوش دشمنان خواهد رسید.

وی ادامه داد: در این روز مردم ایران و خوزستان نفرت و انزجار خود را از ظلم و ستمی که به هموطنان خصوصا شهدای دانش‌آموز شده است نشان می‌دهند.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به مذاکرات اخیر با آمریکا اشاره کرد و گفت: امسال در روز تسخیر لانه جاسوسی شعار مرگ بر آمریکا باید مانند سال‌های قبل باشد و اگر بعد از مذاکرات آمریکایی‌ها تغییری در رفتار خود داشتند می‌توانستیم قدری در این مورد تامل کنیم.

وی در این خصوص اضافه کرد: متاسفانه با وجود اینکه روحانی در سفر به آمریکا بسیار با منطق، عاقلانه و اندیشمندانه سخن گفت اما آن‌ها بلافاصله بعد از بازگشت روحانی به ایران گفتند گزینه نظامی ما هنوز روی میز است و با یک ادبیات بد عمل کردند که این‌ها نشان از عدم صداقت آن‌ها دارد.

موسوی با بیان اینکه در برابر دشمنان قلدر باید قلدر مآبانه برخورد کرد گفت: از ابتدای انقلاب آمریکا ظلم‌های بسیاری چون بحران‌های انقلاب، ترور‌ها، حمایت از منافقین، جنگ هشت ساله و ده‌ها ظلم و ستم دیگر را به ملت ایران روا داشته است و بابت همه این ظلم‌ها باید از ملت ما عذرخواهی کند.

وی خاطر نشان کرد: اگر آمریکایی‌ها حسن نیت نشان می‌دادند شاید تاثیرات آن در جامعه پیدا می‌شد اما با کاری که آن‌ها کردند 13 آبان امسال شعار مرگ بر آمریکا مقتدرانه‌تر بیان می‌شود.

نماینده مردم اهواز، باوی، کارون و حمیدیه در مجلس شورای اسلامی به شدید‌تر شدن تحریم‌ها بعد از برگشت روحانی از آمریکا اشاره کرد و گفت: در پاسخ به عدم صداقت آمریکایی‌ها و فشارهایی که در نتیجه تحریم به ملت ما وارد می‌کنند روز 13 آبان تجمعی بزرگ صورت می‌پذیرد و ملت ما شعار مرگ بر آمریکا را با صدایی رسا‌تر از همیشه سر می‌دهند.

انتهای پیام/72011/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول