اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شوشتر در مجلس خواستار شد

توجه ویژه به جاده‌های روستایی شوشتر

نماینده مردم شوشتر در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه ویژه مسئولان به وضعیت جاده‌های روستایی شهرستان شوشتر شد.

توجه ویژه به جاده‌های روستایی شوشتر

حجت‌الاسلام سیدمحمد سادات ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر اظهار کرد: وضعیت جاده‌های روستایی در شوشتر نیازمند توجه ویژه مسئولان است و به این دلیل باید کوشید تا در این زمینه اعتبار ویژه اختصاص یابد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات در این زمینه بسیار محدود است، گفت: حجم اعتبارات با میزان مشکلات تناسب ندارد و به این دلیل باید کوشید تا گامی در راستای رفع مشکلات جاده‌های روستایی برداریم.

سادات ابراهیمی با اشاره به اینکه سامان‌دهی به جاده‌های روستایی باعث کاهش تلفات می‌شود، گفت: روستاها نقش مهمی در اقتصاد کشور دارند و برای حمایت از بخش دامداری و کشاورزی باید کوشید تا زیرساخت اصلی توسعه یعنی جاده‌های موجود در این مناطق را ساماندهی و ترمیم کرد.

وی افزود: در بخش‌های زیادی از روستاهای شهرستان شوشتر وضعیت جاده‌ها مناسب نیست و تقاضا داریم تا در اسرع وقت این مشکلات رسیدگی شوند.

وی گفت: قرار شده است برای آسفالت 17 کیلومتر از جاده‌های روستایی شوشتر اداره کل راه و شهرسازی تامین اعتبار کند و مشکلات در این زمینه برطرف شود.

وی ابراز امیدواری کرد که ساماندهی به جاده‌های روستایی با سرعت بیشتری نسبت به سایر پروژه‌ها اجرایی شود و در این زمینه نیازمند توجه ویژه مسئولان استانی و ملی هستیم.

انتهای پیام/72006/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول