اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس:

باید به دولت روحانی مهلت دهیم

نماینده سابق مردم شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد در مجلس گفت: باید به دولت جدید شش ماه تا یک سال مهلت دهیم تا وعده‌ها را عملی کند.

باید به دولت روحانی مهلت دهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از جیرفت، حجت‌الاسلام علی زادسرجیرفتی عصر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در زمینه فعالیت دولت جدید اظهار داشت: آن چه از فرمایشات رهبر معظم انقلاب فهمیدم راه را به دولت جدید با طرح بحث نرمش قهرمانانه نشان دادند.

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: مقام معظم رهبری در روز اول فروردین 92 در مشهد مقدس فرمودند «من مخالف مذاکره با آمریکا نیستم، اما باید دست چدنی آمریکا را زیر دست مخملی آن ببینند».

زادسر تصریح کرد: به اعتقاد بنده رهبر انقلاب ده‌ها سال از زمان جلوتر هستند و مسائل را عمیقاً درک و پیش‌بینی می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این دولت نسبت به مقام معظم رهبری تعهد بیشتری نسبت به دولت‌های قبلی دارد به ویژه رئیس جمهور که هیچ وقت نشده که خود را مطیع و سرباز رهبری نداند که ایشان در حال حاضر در این زمینه با هیچ رئیس جمهوری قابل قیاس نیست.

زادسر ادامه داد: در سیاست خارجی اجمالاً به نظر می‌رسد که دولت موفق بوده، اما قضاوت زود است اگر بحث تلفن اوباما به رئیس جمهور کشورمان نبود، دستاورد ایشان از سفر به نیویورک در صدر امور دنیا بود الان هم هست، تلفن چند دقیقه‌ای اوباما با ایشان عظمت سفر را تحت شعاع قرار داد.

نماینده سابق مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مقام معظم رهبری از تمام دولت‌ها پشتیبانی می‌کنند، خاطرنشان کرد: باید به دولت جدید شش ماه تا یک سال مهلت دهیم.

امام جمعه سابق اسدآباد همدان با اشاره به اینکه اکثر معاونان و وزرای دولت یازدهم را می‌شناسم، عنوان کرد: تیم کاری دولت روحانی با تیم قبل قابل مقایسه نیست و خیلی موفق‌تر است، امیدوارم که موفق شوند که موفقیت جمهوری اسلامی است.

نماینده سابق جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی افزود: نامه‌‌ای را تحت عنوان «هفت نکته تقدیم به هفتمین رئیس جمهور» به رئیس جمهور دولت یازدهم نوشتم که همانگونه در روز تحلیف برای نخستین بار وزرا را معرفی کردید در معرفی استانداران هم همین گونه تعجیل کنید و بعد از تشکیل کابینه تعیین استانداران هم دو تا سه هفته بیشتر طول نکشد و از تمام وزرا برای معرفی آن‌ها کمک بگیرید، گفتم که کشور تعطیل است و مسئولان به روزمرگی مشغول هستند.

زادسر با بیان اینکه تغییر و تحولات همیشه هستند، اذعان داشت: تغییرات حق دولت است هر چه زودتر باید استانداران و به دنبال آن فرمانداران مشخص شوند.

انتهای پیام/80002/ن30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول