اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله نوری‌همدانی:

اردبیل سابقه درخشان در دفاع از انقلاب دارد

مرجع عالیقدر عالم تشیع گفت: اردبیل با قهرمانان و روحانیون مبارز نقش بی‌بدیلی در تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی دارد.

اردبیل سابقه درخشان در دفاع از انقلاب دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، آیت‌الله حسین نوری‌همدانی شامگاه جمعه در بدو ورود به اردبیل و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به حمدالله توفیق برای اینجانب فراهم شد تا به دعوت نماینده ولی فقیه و امام جمعه اردبیل، استاندار اردبیل، فرمانده سپاه در اردبیل حضور پیدا کنم و با مردم این دیار مومن، متعهد و ولایتمدار از نزدیک دیداری داشته باشم.

وی خاطرنشان کرد: اردبیل دیار قهرمانان و سرزمین پاکان است که سوابق درخشانی در تاریخ پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس دارد به طوری که مجاهدان شاخص و علمای بزرگی از این دیار برخاسته‌اند که در تاریخ این کشور تاثیرگذار بوده‌اند.

این مرجع عالم تشیع هدف از این سفر را دیدار با آحاد مردم به ویژه علما، روحانیون، خانواده‌های شهدا و ایثارگران توصیف کرد و افزود: امیدواریم این مسافرت نتایج و آثار پرخیر و معنوی را به همراه داشته باشد.

آیت‌الله نوری‌همدانی بیان داشت: ما در این مسافرت با مردم و طبقات مختلف جامعه متدین اردبیل دیدار خواهیم داشت و سعی خواهیم کرد در موضوعات مختلف با سخنرانی و بیانات راهگشا مسایل را تبیین کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مرجع عالیقدر عالم تشیع بعد از ورود به فرودگاه اردبیل و استقبال گسترده از سوی مردم متدین این شهر به ویژه علما، روحانیون، ایثارگران و جانبازان به گلزار شهدا رفت و نسبت به مقام و منزلت شاخص شهدای اردبیل ادای احترام کرد.

این مرجع عالیقدر عالم تشیع در مدت چهار روز اقامت در اردبیل با اقشار مختلف مردم دیدار خواهد کرد که فردا ساعت 10 صبح دیدار مردمی آیت‌الله نوری‌همدانی در حسینیه ثارالله سپاه اردبیل برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/62000/ن30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول