اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد:

مذاکره‌ای که حیات علوی را به خطر بیاندازد را نمی‌خواهیم

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: ما اهل مذاکره هستیم اما مذاکره‌ای که حیات طیبه و حیات علوی را به خطر بیاندازد، نمی‌خواهیم.

مذاکره‌ای که حیات علوی را به خطر بیاندازد را نمی‌خواهیم

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد، حجت‌الاسلام سید محمدشریف حسینی کوهستانی، پیش از ظهر امروز در گردهمایی روسای هیئت‌های مذهبی استان یزد اظهار داشت: اکنون بحث روز، ارتباط با آمریکاست و در سخنرانی‌های هیئت‌های مذهبی باید به این موضوع دقت شود و مردم را هوشیار کنیم.

وی افزود: کشور اسلامی ما با کسی کافر باشد، کاری ندارد ولی به کسی که به دیگران ظلم کند، لعن می‌کند و برای او شعار می‌دهد و از آنجا که آمریکا به ایران و همه کشورها ظلم کرده است، برای او شعار «مرگ بر آمریکا» سر می‌دهیم.

حسینی کوهستانی بیان کرد: ما اهل مذاکره هستیم اما مذاکره‌ای که حیات طیبه و حیات علوی ما را به خطر بیاندازد، نخواهیم داشت و رهبر ما نیز اجازه چنین مذاکره‌ای را نخواهد داد و مقامات دولت نیز چنین مذاکره‌ای را نمی‌پذیرند.

وی تاکید کرد: نمی‌توانیم خون شهدا را نادیده بگیریم، از سوی دیگر، ایستادگی در مقابل ظلم، شعار امام حسین (ع) بود و با همین شعار بود که طاغوت را از کشور بیرون کردیم و با این شعار زنده شدیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سخنان دیروز مقام معظم رهبری در مورد ازدیاد جمعیت بیان کرد: روی این مسئله باید کار شود تا کشور ما جوان بماند و رو به تولید و خدمت حرکت کند و این مسئله باید در هیئت‌های مذهبی نیز تبلیغ شود.

وی افزود: امام حسین (ع) نیز 57 سال سن داشتند و یک نوزاد شش ماهه داشتند و ما که بارها روضه علی‌اصغر (ع) خوانده‌ایم، نسبت به این مسئله بی‌توجه بوده‌ایم.

حسینی کوهستانی با اشاره به اینکه عده‌ای مشکلات اقتصادی را بهانه می‌کنند، بیان کرد: مشکل ما این است که هزینه چند بچه را صرف یک بچه می‌کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان یزد در بخش دیگری از سخنان خود خطاب به روسای هیئت‌های مذهبی اظهار داشت: شما امانتدار پیامبر (ص) هستید که کتاب خدا و اهل بیت (ع) را نزد ما به امانت گذاشت و باید این امانات و که یکی از آنها امام حسین (ع) است را به خوبی بشناسیم و اطلاعات خود را در مورد ایشان بالا ببریم تا بهتر بتوانیم به معرفی ایشان، راه و اهداف قیامشان بپردازیم.

وی تاکید کرد: باید از خطبا و سخنرانان خوب دعوت کنیم تا بتوانند طی 10 شب، مسائل مهم را طرح و در مورد آن سخنرانی کنند و جوانان را جذب هیئت‌های مذهبی کنند.

انتهای پیام/2464/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول