اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ارشاد نوشهر:

نمایش "بر باد رفته" در نوشهر به روی صحنه می‌رود

نمایش تئاتر "بر باد رفته" در نوشهر به روی صحنه می‌رود

نمایش "بر باد رفته" در نوشهر به روی صحنه می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت‌الاسلام حسن توپاحیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری از اجرای تئاتر"بر باد رفته" به نویسندگی و کارگردانی محمود معصوم‌پناه در آمفی تئاتر مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر خبر داد،افزود: این اثر سفری کوتاه به دنیای درونی معتادی است که در محاصره مسائل ریز‌ و درشت دنیای امروز قرار گرفته است.

این مسئول با اشاره به اینکه بر باد رفته ترکیبی از تئاتر، موسیقی و فیلم است تا در فرمی تازه به موضوع اعتیاد و ازدواج می‌پردازد، تصریح کرد: این کار با بازی محمود معصوم‌پناه تا سیزدهم آبان‌ماه برای علاقه‌مندان به هنر تئاتر به روی صحنه می‌رود و یکی از پنج اثری است که در قالب کار ارزشمند "بهار تئاتر در پاییز 92 نوشهر" در نوشهر اجرا می‌شود.

توپاحیدری تصریح کرد: تنظیم و اجرای موسیقی کار بر عهده یاسین صفاتیان است و غلامرضا مسکین فام لنگرودی، هادی حسن‌زاده، رامتین سیلی، مریم قاسم علی‌پور و محمدجواد مسکین فام صداپیشگان و بازیگران فیلم این کار هستند.

وی اظهار داشت: عوامل دیگر کار نیز این افراد هستند، تدوین فیلم پژمان ثروتی، فیلمبردار محمود معصوم‌پناه، صدا امیر حسین بالی، مدیر صحنه و روابط عمومی بیتا آبیار، طرح و اجرای دکور محمود معصوم‌پناه،حسین نعیمایی و تبلیغات بر عهده مصطفی مرادی است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نوشهر در پایان گفت: این تئاتر تا سیزدهم آبان‌ماه هر روزه ساعت 18 به صحنه می‌رود و امید است تا مردم فهیم منطقه با حضور در شب‌های اجرا از هنرمندان حمایت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/2296/ت20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول